Natrich Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jaja. Da var e-post sendt. Sjanse på at jeg får ny før TG starter? Liten? *sukk* Med den innstillingen ja! Give me that positive spirit! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 føler med deg, kjøpte headset i anledning tg selv fra komplett som kom delevis doa med defekt led lys og skurring i en høytaler, men tok ikke risken på sende det inn før tg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Med den innstillingen ja! Give me that positive spirit! Høh. Er nok mer positivt når jeg har fått sove. Er dautrøtt, men måtte bare sjekke. Skrudde opp headsettet også, og fant ut at det var selve høytaleren i høyre øreklokke som var død. Noe som i seg selv er utrolig merkelig. Men pytt pytt. føler med deg, kjøpte headset i anledning tg selv fra komplett som kom delevis doa med defekt led lys og skurring i en høytaler, men tok ikke risken på sende det inn før tg. Får jeg de ikke før TG, tar jeg bare frem øreproppene jeg bruker på konserter, evt. hørselsvernet til pappa som han brukte mens han fløy småfly. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 ble et Lian Li PC-V2000APLUSII Fulltower samt corsair hx750w Gratulerer. Ble nødt til å bestille et slikt kabinett selv når Netshop hadde et såpass godt tilbud. Absolutt et godt kabinett. Eneste minuset er at det er litt trangt mellom skilleplata og hovedkortet, så med Noctua UH-12 er det en drøy centimeter mellom plata og kjøleren. Sikkert ikke noe stress om du har et hovedkort som tillater montering av kjøleren på "langs", men jeg svetta ihvertfall fælt når jeg skulle montere en 8-pins i hovedkortet Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hvordan funker Foreigner tickets? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det er vel hvis du har utenlands statsborgerskap så får du billigere billett. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Enn om en har utelandsk statsborgerskap med midlertidig bosettelse i Norge? Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Enn om en har utelandsk statsborgerskap med midlertidig bosettelse i Norge? Da har du ikke mulighet på foreign ticket Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Andre natta på rad jeg drømmer om TG, tror jeg gleder meg litt for mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg klarer ikke glede meg til TG før jeg har kontroll å alt. Noe som betyr at jeg burde prøve å bli ferdig med filserveren min i dag. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Er jo 10 dager igjen. Må rekke å kappe vindu i kabinettet mitt og bygge hylle.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Er jo 10 dager igjen. Må rekke å kappe vindu i kabinettet mitt og bygge hylle.. Jepp, så jeg har heldigvis god tid. Endret 20. mars 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Sto opp før 9 i dag for å bygge hylle jeg. Skal akkurat til å bygge litt videre og få på et lag med lakk! Gleder seg til TG10? _JA_ ! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Merker at TG nærmer seg nå ja. Jeg må si jeg gleder meg ^^ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Da er pcen nesten klar for TG! Har lagt om kabler og slikt, skal ha inn et plexiglassvindu så fort jeg får kjøpt det ^^ Før... Etter... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Nå er vannkjølinga oppe og går, så da begynner jeg å bli klar jeg og. ^^ *glede seg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Da er pcen nesten klar for TG! Har lagt om kabler og slikt, skal ha inn et plexiglassvindu så fort jeg får kjøpt det ^^ Før... Etter... Jeg håper du tok ut den løse skrua som ligger rett under PCI brønnene? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 TøseGuri: Ja det gjorde jeg, la den der så jeg ikke rotet den vekk Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Nå er det bare en helvetesuke igjen på skolen () også er det TG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå