Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var Roccat Arvo, Razer Deathadder, 1TB ekstern WD hardisk og netverkskort bestilt :D

BTW: Vil noen kjøpe en eller to Microsoft X5 gamermus av meg? Har en helt ny i uåpnet pakke og en brukt. kan Leveres på TG. Send PM.

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar

Da var Roccat Arvo, Razer Deathadder, 1TB ekstern WD hardisk og netverkskort bestilt :D

BTW: Vil noen kjøpe en eller to Microsoft X5 gamermus av meg? Har en helt ny i uåpnet pakke og en brukt. kan Leveres på TG. Send PM.

jeg er kansje inntresert :) det er bare prisen jeg lurer på :) hvor mye tenker du på?

Den brukte kan du få får en hundrings. Den er som helt ny vil, ikke noe galt med den. Har en annen fyr som byr 250 inkludert frakt for den i pakka, men må finne ut hvor mye frakt koster.

Lenke til kommentar

Hvor stor er TG plassen? Bredden vet jeg er 80cm, og jeg trur dybden er 60 cm og høyden er 80 cm. Stemmer det?

80 cm i bredden, 60 i dybden, ja. Høyden varierer etter hvilke paller de bruker. I fjor var det vel helt nye paller som ikke helt fulgte euro-pall-standarden. Husker vi måtte sage opp standardpaller for ekstra support siden pallene de hadde ikke tålte vekta av hylla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...