Slimda Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Men er ikke den stengt med tanke på at det er påske og helg? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Handler på onsdag og lørdag. På CC-martn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Alt lagres vel i kjøleboks da vel tenker jeg? Får se hva jeg handler inn av matvarer... Har en tendens til å konsumere særdeles mye. -.- Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Får se hva jeg handler inn av matvarer... Har en tendens til å konsumere særdeles mye. -.- Samme her, hater mitt behov for mat hele tiden -.- Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Men er ikke den stengt med tanke på at det er påske og helg? Aner ikke, den var åpen andre dagen jeg dro dit, i 2008 Ettersom jeg bare hadde nudler og cola, hadde jeg det bare oppi bagen jeg hadde PCen oppi. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Du er heldig hvis du kan leve på nudler og brus i 5 dager, hadde jeg gjort det hadde det vert mange turer på ramma. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 har aldri utsettet kroppen min for verre behandling, anbefaler på det sterkeste å ikke gjøre det samme. Men det var verdt det i ettertanke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg eter egentlig skremmende lite på TG Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 jeg spiser skremmende lite sånn normalt om dagen, tror det kan ha noe med at jeg er i alt for lite bevegelse. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg eter egentlig skremmende lite på TG Så er ikke engeribehovet så stort heller da Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg eter egentlig skremmende lite på TG Det er vel nok næring i brus? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nå er jeg endelig klar med filserveren snart, driver å overfører siste rest av filmene vekk nå, og i morgen overfører jeg seriene over på pappa sin filserver. (Jeg er glad jeg beregnet for mye diskplass i hans server) Så gjelder det å få satt diskene i raid og så overført tilbake, og så hashet. Tenker jeg begynner å hashe på søndagen eller noe slikt. Serveren min har vært klar for tg noen dager. Håper litt på at komplett rekker å sende med ny HD for en gammel som døde, men er ikke avhengig av det for å beholde sikkerheten på raidet Og til dere som håper på at denne vil bli å finne på DC++.. nope. 0LDSKOOL FTP :--D Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nice, Jonas! jeg spiser skremmende lite sånn normalt om dagen, tror det kan ha noe med at jeg er i alt for lite bevegelse. +1 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg må innrømme at jeg ikke husker hvordan jeg fikset mat-delen for 5 år siden. Hvordan gjør dere det vanligvis? Kjølebag? Fast kunde hos nærmeste fastfoodsjappe? Pizza la Italia på Stange + Kebabrull = Problem løst. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nei nei nei, La Perla på Hamar. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nei nei nei, La Perla på Hamar. Værsågod, bare forsyn deg: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Skal overbevise de på HW-rekka om at La Perla er bedre en Peppes hvert fall. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Du får se i morgen da vet du, Wheelman Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det er Peppes der? Jammen faen, da er jo problemet løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå