aklla Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 aGal: Det er minibank i hallen, ellers er jeg ganske sikker på at pizza-shappa tar kort. de fleste(om ikke alle) som har stand der tar kort. Submit: Det er ofte tilbud og slikt der, men generellt sett er ikke prisene der noe billigere enn ellers. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Pleier det og være noe billigere i standsa på TG? Nei, ikke stort mye iallefall. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Pleier det og være noe billigere i standsa på TG? Nei, ikke stort mye iallefall. Du slipper å betale frakt, men prisene i seg selv er ikke mye billigere enn på nettet. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 ok takk Finnes det en oversikt over hvilke butikker som har stands? (regner med komplett og netshop har...) Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 ok takk Finnes det en oversikt over hvilke butikker som har stands? (regner med komplett og netshop har...) det vet man ikke før det kommer på gathering.org Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Uggh, i går og i dag kom "glede seg til TG"-bølgen innover meg. Er sååå rastløs at jeg ikke veit hvor jeg skal gjøre av meg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er sååå rastløs at jeg ikke veit hvor jeg skal gjøre av meg Du er ikke aleine Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er sååå rastløs at jeg ikke veit hvor jeg skal gjøre av meg Du er ikke aleine Dere er ikke aleine! Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Har vært rastløs lenge jeg, men nå begynner det virkelig nærme seg <3 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Yay! Eg fekk tinga mine i dag! Harddisk på 2 TB og Windows 7. Då var det berre å laste ned DC++ og hashe filer, så er eg også klar for TG! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Yay! Eg fekk tinga mine i dag! Harddisk på 2 TB og Windows 7. Då var det berre å laste ned DC++ og hashe filer, så er eg også klar for TG! Fikk meg et par harddisker i dag jeg au. Brukt kvelden på å fylle den ene med ting fra mindre disker. Formatere maskina i helga, rydde litt i filer og få i gang hashing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Nå er jeg endelig klar med filserveren snart, driver å overfører siste rest av filmene vekk nå, og i morgen overfører jeg seriene over på pappa sin filserver. (Jeg er glad jeg beregnet for mye diskplass i hans server) Så gjelder det å få satt diskene i raid og så overført tilbake, og så hashet. Tenker jeg begynner å hashe på søndagen eller noe slikt. Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 ok takk Finnes det en oversikt over hvilke butikker som har stands? (regner med komplett og netshop har...) Komplett og Netshop kommer ikke i år. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 ok takk Finnes det en oversikt over hvilke butikker som har stands? (regner med komplett og netshop har...) Komplett og Netshop kommer ikke i år. åssen vet du det? Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Komplett og Netshop kommer ikke i år. åssen vet du det? Jeg sendte e-mail og spurte dem. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Komplett og Netshop kommer ikke i år. åssen vet du det? Jeg sendte e-mail og spurte dem. Komplett var jo så awesome i fjor!!!! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Bare jeg som ikke stresser med TG enda? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nei, tar det helt med ro selv Men må innrømme at jeg gleder meg utrolig mye! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg må innrømme at jeg ikke husker hvordan jeg fikset mat-delen for 5 år siden. Hvordan gjør dere det vanligvis? Kjølebag? Fast kunde hos nærmeste fastfoodsjappe? Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Det er en spar(eller ica, husker ikke hvilken) rett over broa til venstre for utgangen. Er vel 10-20 minutter å gå, men er verdt det mtp på hvor mye du sparer. Jeg tror jeg bare kjøpte 50 nuddelpakker og masse brus Endret 19. mars 2010 av SML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå