Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Da kom 5 meters USB kabelen fra dealextreme :D Da får jeg låst inn de eksterne HDD'ene i år å ^^

 

håper ikke det er passive forlengelsekabler som går fra han til hun?

Maks anbefalte lengde på USB er jo som kjent 5m

Lenke til kommentar

Da kom 5 meters USB kabelen fra dealextreme :D Da får jeg låst inn de eksterne HDD'ene i år å ^^

 

håper ikke det er passive forlengelsekabler som går fra han til hun?

Maks anbefalte lengde på USB er jo som kjent 5m

 

Det er sånn power boost på den, og jeg syns den fungerte fint til den eksterne harddisken i fjor så jeg satser på at det går bra i år og. Jeg trenger ikke så heftig ytelse fra de diskene uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvis den har en repeater på den burde det gå bra, hadde en gått over 5m med vanlige usb-kabler uten en repeater kan det fort skape krøll.

Og da mener jeg ikke krøll som at ytelsen blir dårligere, men i at pakker begynner å droppe, og interferens fra andre kilder.

 

Og slikt vil en ikke ha.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Hvis den har en repeater på den burde det gå bra, hadde en gått over 5m med vanlige usb-kabler uten en repeater kan det fort skape krøll.

Og da mener jeg ikke krøll som at ytelsen blir dårligere, men i at pakker begynner å droppe, og interferens fra andre kilder.

 

Og slikt vil en ikke ha.

 

Jeg vet ikke hva en repeater er men jeg kjøpte iallefall denne

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvordan er det med søplekasser og sånt der? Er det greit å ta med en liten søplebøtte selv? Tror det blir jævlig mange colabokser etterhvert :p

Lenke til kommentar

det er et vell av søplekasser der... I tillegg kommer det crew rundt flere ganger om dagen og henter boss og tomme brusflasker/bokser.

Der pleier også å være et lotteri hvor "inngangsbilletten" er tomflasker/bokser. Jo flere du leverer inn jo større sjangse for å vinne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvordan er det med søplekasser og sånt der? Er det greit å ta med en liten søplebøtte selv? Tror det blir jævlig mange colabokser etterhvert :p

 

Det er store søpledunker plassert i midtgangen, men kan være en fordel å ta med vanlige handleposer som en teiper fat i bordkanten slik at en kan kaste emballasje, colabokser og slikt uten å måtte gå fra plassen hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Blir vel sånn at jeg tar med et par poser da.

 

Hvor mye (sånn ca), har dere brukt der borte de forrige årene? Har 3000 kroner som jeg kan bruke på det, men er litt usikker på om det holder..

Lenke til kommentar

Blir vel sånn at jeg tar med et par poser da.

 

Hvor mye (sånn ca), har dere brukt der borte de forrige årene? Har 3000 kroner som jeg kan bruke på det, men er litt usikker på om det holder..

 

Om du ikke kjøper deg masse ting der oppe så holder 3000,- leenge. Har overlevd på 1000,- tidligere. Kjøp mat på vanlig matbutikk, og du sparer mye.

Endret av clvñ
Lenke til kommentar

Åssen er det med bankterminaler der de pleier selge pizza, burgere, brus etc.?

Og er bankterminalen som pleier å stå i sørenden åpen for bruk under TG?

 

 

Jeg overlevde på 500,- et år. Handler bare om prioriteringer.

 

Slår ikke meg, 50,- brukte jeg i fjor :p

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...