Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kva som er lurast å bruke av PTN-kort eller vanlege bilettar? :hmm:

Brukte forsåvidt bilettar i år :whistle:

 

Anbefaler PTN. Veldig, veldig kjekt, og vanskeligere å ødelegge enn en papirbit. Fett med kort, da. :fun:

 

I haz noob. Hva er PTN?..

 

PTN, eller Partyticket.net, er siden man kjøper billett og ordner med seating. Et PTN-kort inneholder billetten din, kort fortalt.

Lenke til kommentar

Kan noen ta på seg "oppdraget" å forklare meg hva et PTN-kort er?

 

Jeg skal på TG denne gangen, og vil ikke måtte stå igjen utenfor fordi jeg glemte noe som har med ID å gjøre :p

 

Såå.. holder det med pass eller bankkort som ID, og da biletten min skrevet ut fra partyticket.org, som bevis på at jeg har betalt, og skal få komme inn?

Lenke til kommentar

 

Du kjøper billet på Partyticket.net. Du kjøper deg PTN-kort på Partyticket.net. Du registrerer billetten din, den er elektronisk med mindre du skriver den ut, på PTN-kortet. Så tar du med deg ID, bankkort e.l., PTN-kort og tropper opp utenfor skipet. De drar PTN-kortet og behandler billetten din, sjekker at du er deg ved hjelp av ID-en du har med deg, og så får du rusle inn.

Lenke til kommentar
Sant det :thumbup:

Men har høyrt at det har vore en del problem med dei? :hmm:

 

Nnnnei..?

 

Eneste køddet med dem, er vel at folk fyller inn feil info om seg selv på PTN-kontoen sin. Som regel går det smooth om man bare er flink og ikke kødder. :)

Og det var -mange- av de i fjor, noe som da fint kan medføre noen timer ekstra venting, ikke så kjekt vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...