raWrz Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Cat8 FTW!!! Link? http://www.singlepointnetworks.co.uk/cat8cable.asp Endret 17. mars 2010 av Submit Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Cat8 FTW!!! Link? http://www.hyperline.com/catalog/cable/sstp4_c8_solid_indoor.shtml http://www.singlepointnetworks.co.uk/cat8cable.asp Endret 17. mars 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg og MSg skal merge filserverne våre. Blir et 10+ TB beist. MSg mener den skal hete Galactica, jeg mener Optimus. Any thoughts? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg og MSg skal merge filserverne våre. Blir et 10+ TB beist. MSg mener den skal hete Galactica, jeg mener Optimus. Any thoughts? Optimus Galactica? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg stemmer for Galactica Forresten Wheely, når drar du og Petter oppover til skipet? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg liker hvordan dere tenker, men nei. Det er to vidt forskjellige verdener. Tøs: Vi vet ikke enda. Jeg drar tirsdag kveld, Petter drar onsdag tror jeg. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 likte optimus best av de valgene, selv har jeg Hermetix til filserver siden asterix ruler gata ser TG starter nærme seg, burde nesten fått bestilt meg et kabinett og ha pcn i. heller mot zalman gs1000 men burde snart bestemme meg og få bestilt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg liker hvordan dere tenker, men nei. Det er to vidt forskjellige verdener. Tøs: Vi vet ikke enda. Jeg drar tirsdag kveld, Petter drar onsdag tror jeg. Ok, mulig jeg også drar oppover på tirsdagen også, hvis jeg ikke kan sitte på med Petter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg synes Optimus Galactica var et ypperlig forslag! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg liker hvordan dere tenker, men nei. Det er to vidt forskjellige verdener. Tøs: Vi vet ikke enda. Jeg drar tirsdag kveld, Petter drar onsdag tror jeg. I do? skulle ikke vi dra sammen fra deg sånn at vi fikk hendlet tingene osv på tirsdag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Optimus! Galactica! William Adama agrees Endret 17. mars 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Optimus!Galactica!William Adama agrees Optimus Prime disagrees with this statement. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Verken Optimus Prime eller andre film-figurer/personer har noe med TG å gjøre. Hold dere til topic nå, folkens... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg og MSg skal merge filserverne våre. Blir et 10+ TB beist. MSg mener den skal hete Galactica, jeg mener Optimus. Any thoughts? Enig med Mathias Verken Optimus Prime eller andre film-figurer/personer har noe med TG å gjøre. Hold dere til topic nå, folkens... Er da ikke oftopic. Er en filserver de skal ha med på TG, må da være lov å diskutere hva den skal hete? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Hva med Battlestar? Alle maskiner og servere i vårt fremtidige firma skal oppkalles etter de forskjellige karakterene og skipene fra Battlestar Galactica. Serveren til TG er bare midlertidig, og jeg mener derfor Optimus er en god substitutt. eller Localhost! Det er jo.. orginalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå