Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg regner med at man trenger et nyere nettverkskort for å utnytte nettet til det fulle, men man ha et nettverkskort som støtter 1Gbit for i det hele tatt å komme seg på nettet?

 

1 gbit er ikke noe nytt, du finner det i så og si alt av PC'er idag og de har hatt det i billig-PC'er lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sunn fornuft og noe gratis som Avast eller AVG er det beste.

Hadde jeg kunne valgt ville Avast pro og NOD32 vært på lista. AVG har jeg ikke tiltro til.

 

Cat8 FTW!!!

Link?

Fins det noen muligheter til å varme opp mat på TG?

Finner vannkokere og mikrobølgeovner der. Du har ikke lov til å ta med kjøleskap av noen variant eller annet elektrisk innenfor hvitevarer. Så all mat må tåle kjøleelementer og bag i alle dagene du skal være der.

Tøsa skal komme tilbake til deg med info om transport asap

Når vi snakker om transport så håper jeg det ikke blir som i fjord at man må kjøre opp og ned den brua igjen, det var dårlig tidsbruk ^^

Uansett var det episk å komme inn!

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Jeg regner med at man trenger et nyere nettverkskort for å utnytte nettet til det fulle, men man ha et nettverkskort som støtter 1Gbit for i det hele tatt å komme seg på nettet?

 

1 gbit er ikke noe nytt, du finner det i så og si alt av PC'er idag og de har hatt det i billig-PC'er lenge.

 

Nå har jeg vel hatt PC-en min i rundt 3 år og nettverkskortet er omtrent det eneste jeg ikke har byttet ut. Er ikke sikker på hva jeg har, men kan få sjekket det seinere. Hva må jeg punge ut med for et 1Gbit-kort nå til dags?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...