Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg ser det står dette på billettene mine:

''This does not guarantee a valid ticket, check the site.''

 

Har det noe å si??

 

Nei, med mindre du har kjøpt biletten fra noen du ikke stoler på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er det bare jeg som nesten ikke tenkerpå TG om dagen eller? :dontgetit:

 

Jeg begynner nok å glede meg som en liten unge til helga, da skal jeg montere inn de nye diskene jeg har kjøpt, og jeg får funnet ut hvordan jeg kommer meg opp.

 

Da har jeg full kontroll, og jeg kan la TG-følelsen synke inn.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som nesten ikke tenkerpå TG om dagen eller? :dontgetit:

 

Jeg har heller ikke den samme TG-feelingen som jeg har hatt før TG tidligere. Jeg tror det kommer av at jeg egentlig planla å ikke dra på TG i år. Da det viste seg at mange av vennene mine likevel ville på TG, og at jeg garantert hadde angret når påsken omsider er her, bestemte jeg meg for at jeg ikke kan gå glipp av dette episke arrangementet i år heller. Blir heller ikke noe hyllebygging på meg i år (bruker den jeg brukte i 07), så jeg får ikke TG-stemning på den kanten heller. Likevel tror jeg nok at feelingen kommer krypende ganske så snart.

 

Har forøvrig nesten skaffet med transport til skipet nå. Mangler bare en bekreftelse, men jeg regner med at det ordner seg.

Lenke til kommentar

Fins det noen muligheter til å varme opp mat på TG?

 

Jau. Finnes både vannkokere og mikrobølgeovner i store kvantum.

 

Partyticket.

 

 

Jeg avventer å kjøpe de matbilettene til jeg vet når på døgnet de måltidene serveres.

 

Jeg avventer å kjøpe til jeg vet hvordan de har tenkt å sikre et ryddig og renslig serveringsområde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tøsa skal komme tilbake til deg med info om transport asap

 

Nydelig, hvis det ikke går tror jeg at jeg frar opp dagen før.

 

Bare tar litt av bagasjen med meg, og plasserer resten hos en kamerat som hadde litt plass til overs.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på nettverksporten i pcen min funker i det hele tatt, og jeg vet ikke om den støtte det raske internettet de skal ha på tg. Så det jeg lurer på er om jeg bare burde kjøpe en SLIK ?

 

Hadde ikke vert så morro å sitte på TG uten nett :p

 

BTW: Hvor i skjipet er HW-rekka (hvilken row). Lurer på hvor langt unna jeg sitter..

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på nettverksporten i pcen min funker i det hele tatt, og jeg vet ikke om den støtte det raske internettet de skal ha på tg. Så det jeg lurer på er om jeg bare burde kjøpe en SLIK ?

Hvis den funker, og det er en god gammel 100Mb/s-port, vil den fungere i form av at du har nett, men da kun i 100Mbit, og ikke 1Gbit. Er vel bare å sjekke om den funker? Hvis ikke er det bare å kjøpe det kortet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...