WheelMan Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Sunn fornuft og noe gratis som Avast eller AVG er det beste. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg velger bare å si meg enig med Wheelie. Har funka veldig fint for meg de siste åra, i hvert fall Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Bare dumt at ingen av de som er gratis funker på server-os. Noen som vet av noe jeg har gått glipp av? Hvordan er Windows defender? Har googla litt, og noen anbefaler forefront security. Noen erfaringer med det? Er det noe tess? Endret 15. mars 2010 av Nord-Skandinav Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 så du mener AVG holder inkl common sence, innegybde brannmuren funker mot de som prøver å komme inn på pc'n? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvis du har DnBNOR nettbank så kan du få gratis Norman som fungerer flott Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvis du har DnBNOR nettbank så kan du få gratis Norman som fungerer flott o0o, how? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvis du har DnBNOR nettbank så kan du få gratis Norman som fungerer flott Jeg har nettbank hos dnb, kan ikke si jeg har sett noe sted å hente det ned. Ikke at jeg vil ha det heller, eneste stedet jeg bruker Norman er på serveren, og der kjører jeg en bedriftsutgave. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Windows defender greia er veldig bra Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg har nettbank hos dnb, kan ikke si jeg har sett noe sted å hente det ned. Pleier være en reklame for det på høyre side hver gang jeg logger inn. Ellers brukte jeg Norman i et par år og har forsåvidt ikke noe særlig å utsette på det. Fungerte i hvert fall fint for meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Sitter selv med Symantec Endpoint Protection på min PC, men det er vel bedriftsverjsonen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 endpointen var bare kødd når jeg testet den, rotet med shares og domenet men er en stund siden nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå er det bare litt over fjorten dager igjen. :----D Noen som gleder seg? :----D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå er det bare litt over fjorten dager igjen. :----D Noen som gleder seg? :----D Vel... eh.. JAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg gleder meg utrolig mye, og blir vel enda mer stemning når posten får fraktet diskene jeg har bestilt fra Oslo og til meg. Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kommer det til å være noen nettbutikker (type Komplett, Netshop, etc.) som vil ha utsalg på TG i år? Jeg vet at Komplett ikke kommer til å være der. Siden jeg bor i nærheten kunne det vært greit å benytte anledningen til å skaffe en del harddisker. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg tør nesten ikke bruke laptoppen eller eksterne disken min nå før TG i frykt for at noe skal skje og jeg må levere inn shiteriet. Tørte ikke ta biosoppdatering på lappisen heller Og bilen, er livredd for at bilen skal kapitulere før tg så kjører nesten ikke den nå heller Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Lol@discostu. Høres ut som noe fetteren min gjorde. Han hadde fått helt nye rollerblades. De var så fine og han var redd for å ødelegge dem, så han turte ikke bruke dem. Det endte med at han vokste ut av dem Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kommer det til å være noen nettbutikker (type Komplett, Netshop, etc.) som vil ha utsalg på TG i år? Jeg vet at Komplett ikke kommer til å være der. Siden jeg bor i nærheten kunne det vært greit å benytte anledningen til å skaffe en del harddisker. du får følge med på gathering.org vi vet ikke mere enn det som står der. mener du skal på tg for å handle ikke være der? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Da var G19 på vei men jeg er litt usikker på om jeg skal ta det med på TG eller om jeg skal ta med G15 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 For å laste ned Norman så logger du inn på nettbanken din, på høyre side vil du se en link hvor det står Norman-ett-eller-annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå