Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hvis du har DnBNOR nettbank så kan du få gratis Norman som fungerer flott :)

 

Jeg har nettbank hos dnb, kan ikke si jeg har sett noe sted å hente det ned.

 

Ikke at jeg vil ha det heller, eneste stedet jeg bruker Norman er på serveren, og der kjører jeg en bedriftsutgave.

Lenke til kommentar

Kommer det til å være noen nettbutikker (type Komplett, Netshop, etc.) som vil ha utsalg på TG i år? Jeg vet at Komplett ikke kommer til å være der.

 

Siden jeg bor i nærheten kunne det vært greit å benytte anledningen til å skaffe en del harddisker.

Lenke til kommentar

Jeg tør nesten ikke bruke laptoppen eller eksterne disken min nå før TG i frykt for at noe skal skje og jeg må levere inn shiteriet. Tørte ikke ta biosoppdatering på lappisen heller :D

 

Og bilen, er livredd for at bilen skal kapitulere før tg så kjører nesten ikke den nå heller :D

Lenke til kommentar

Kommer det til å være noen nettbutikker (type Komplett, Netshop, etc.) som vil ha utsalg på TG i år? Jeg vet at Komplett ikke kommer til å være der.

 

Siden jeg bor i nærheten kunne det vært greit å benytte anledningen til å skaffe en del harddisker.

du får følge med på gathering.org vi vet ikke mere enn det som står der. mener du skal på tg for å handle ikke være der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...