Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde laptop, kamera, headsett, skjerm, til og med filserver stående helt ulåst og åpent i fjor - følte meg ikke utrygg. (bærbare) verdier til 50k. Og jeg satt ved midtgangen.

 

Lå alt dette framme selv når du var borte for å sove? Jeg hadde aldri i livet latt kameraet ligge alene da. Nei fy flate. Det legger jeg i bilen. Litt mye å drasse med seg ned i soveposen, liksom. :p

 

Du sitter jo ved gutta fra HW, så det er nok mange som stusser på at de ser en kar rote borti sakene til en jente. ;)

 

Jepp. Og hvis jeg passer på å ha bare rosa greier, er det ingen som tør røre det. :p

Lenke til kommentar

TheMartine: Hva enn du gjør, ikke skriv det her :wallbash:

 

Herr Brun: Det der hørtes bombesikkert, men veldig omfattende, ut. Tror jeg går for enten gjemme det, eller stripse det. Og ja, der sa jeg det i all offentlighet. :ph34r:

Det er jo ikke omfattende i det hele tatt. Du har både sykkellåsen og hengelåsen hengende fast uansett. Alt du gjør er å legge headsettet inni hengelåsen, og låse.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke omfattende i det hele tatt. Du har både sykkellåsen og hengelåsen hengende fast uansett. Alt du gjør er å legge headsettet inni hengelåsen, og låse.

 

True that. Jeg skal ta det inn til nærmere vurdering, og veie for og imot andre ideer. Det er jo uansett den sikreste løsningen. By faaar.

Lenke til kommentar

Hvorfor er du så trygg på at ingen rapper noe fra deg, egentlig?

Samme konsept som "not guilty until proven otherwise"-tankegangen i USA. Jeg tar vanligvis ikke forhåndsregler mot noe som enda ikke har skjedd meg.

Det er vel en tankegang/et rettsprinsipp som er en av grunnsteinene i alle moderne rettssystemer, og ikke bare i USA.

Lenke til kommentar

Håhå. Det kommer du til å brenne deg på, Hjulmænn. Vet du ikke hvor mange svin det er i verden? Lar du nøklene stå i tenningen når du forlater bilen, også?

Jeg lever etter det stikk motsatte konseptet, og det har vist seg å være skremmende riktig.

Praktiseres kun på TG, da jeg er for trøtt / giddalaus til å ta det med meg etter endeløse timer med nerding :p

 

Det er vel en tankegang/et rettsprinsipp som er en av grunnsteinene i alle moderne rettssystemer, og ikke bare i USA.

Ja. Det er dog bare amerikanerne som er harde på det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...