Nopros Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Glidemiddel, strips og gaffa. Overlever fint med det. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Fler en meg som å begynt å samle sammen typisk TG stuff som du ikke bruker til vanlig? Som Laptop lås, lys til hylla, hylla, øyebind, ørepropper og hengelåser? xD Laptop låsen ligger fint på skrivebordet, det har den gjort i snart to mnd x) Ellers så har jeg ikke "samlet" noe Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg ser automatisk etter strips og lignende som kan komme godt med når jeg er i butikker Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg tar det heeeelt med ro med pakking... Inntil kvelden før TG-dagen. DA begynner jeg å innse at jeg burde ha pakket før Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg tar det heeeelt med ro med pakking... Inntil kvelden før TG-dagen. DA begynner jeg å innse at jeg burde ha pakket før Da er vi to. Flere ganger tidligere hvor jeg ikke har sovi natt til TG for å være heeeeelt sikker på at jeg får med meg alt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg er borte fredagen helt til kl ett dagen TG starter. Tror jeg bare skal sove ute jeg? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 jeg elsker å finne familiebilder på andres pcer....haha Det er faktisk morro. Altid noen som sharer litt mye Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Glidemiddel, strips og gaffa. Overlever fint med det. Jeg har aldri brukt strips og gaffa på TG, hva brukere dere slikt til? xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 jeg elsker å finne familiebilder på andres pcer....haha Det er faktisk morro. Altid noen som sharer litt mye Ja, det irriter meg at jeg mistet endel data i et diskkrasj etter TG så ender jeg bare opp med drøye 2,5-3Tb delt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har aldri brukt strips og gaffa på TG, hva brukere dere slikt til? xD Aldri hatt noe akutt behov for strips, men gaffa har jeg brukt en del av. Du vet aldri når du får bruk for gaffa. Og bordkanten er skarp. :---( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Glidemiddel, strips og gaffa. Overlever fint med det. Jeg har aldri brukt strips og gaffa på TG, hva brukere dere slikt til? xD Strips har jeg aldri trengt, men gaffa er et must når en er på TG, en bruker det til alt: Henge opp kabler, feste ting, gaffe folk og teipe over den skarpe bordkanten. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Glidemiddel, strips og gaffa. Overlever fint med det. Jeg har aldri brukt strips og gaffa på TG, hva brukere dere slikt til? xD Heheh.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Rudde93: Legg merke til at Nopros bruker glidemiddel, gaffateip og strips i samme setning. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Rudde93: Legg merke til at Nopros bruker glidemiddel, gaffateip og strips i samme setning. Ja??? Er det så jævlig unormalt da? ...Neida, gikk utifra at dere skjønte at det var totalt utelukket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Glidemiddel, strips og gaffa. Overlever fint med det. Ohh, kinky! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Artimus Pyle utifra bilde-URL-en. Hvorfor? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Øøøøh, what? Googlet bare rapist look fordi noen nevnte gaffa og glidemiddel Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Fler en meg som å begynt å samle sammen typisk TG stuff som du ikke bruker til vanlig? Som Laptop lås, lys til hylla, hylla, øyebind, ørepropper og hengelåser? xD Laptop låsen ligger fint på skrivebordet, det har den gjort i snart to mnd x) Ellers så har jeg ikke "samlet" noe Hvilken lås har du? Og hvordan funker låsen? Er det slik lang "strips" som du må ta rundt hele eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå