Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Og der var innkjøp av 2 TB lagring + funksjonabel Windows 7 og litt kjøling etc. gjort! :D

 

Og der var innkjøp av lagring til TG unnagjort for min del, 5x1,5Tb endte jeg opp med.

 

2Tb disker ble rett og slett hakket for dyrt.

Flott! Jeg har nemmelig ikke råd til mer lagringsplass før TG i år. Så da låner jeg bare plass hos deg :)

 

Helt greit, så lenge du ikke fyller den. :wee:

 

@TheMartine, jeg bruker plassen til "familiebilder".

Lenke til kommentar

Og der var innkjøp av lagring til TG unnagjort for min del, 5x1,5Tb endte jeg opp med.

 

2Tb disker ble rett og slett hakket for dyrt.

 

Selv Bygger jeg om til 6*1,5 nå. Eller, må ta en retur av en disk først, så blir 5*1,5 inntil den kommer i retur.

 

Jammen kom ikke 27"-eren for et par dager siden og. Nå begynner jeg å nærme meg status klar :D

 

Svenna: Spekeskinke og ølpølse er jo snadder! Tenker å gå for noe sånt selv, i tillegg til godteri :wee:

 

Har du mange TB totalt har du nå da? Tror jeg er oppe i 8-9TB. Har mista tellinga :D. Skal mekke ferdig og ordne pcen TG-klar. Står litt hulteribulter nå, med noen defekte disker som skal swappes.

 

Hvor mye har du, marius og meg tilsammen tror du? :D

 

Spekeskinke ja, den vakke dum. Holder det seg greit på tg da tro? Mtp. temperatur.

 

Appropo temperatur, hvordan skal vi gjøre det med kjøling i år? Skal jeg ta med fryseelementene fra ifjor?

 

Edit: Har jo kjøleboks og, når jeg tenker meg om..

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar
Har du mange TB totalt har du nå da? Tror jeg er oppe i 8-9TB. Har mista tellinga :D. Skal mekke ferdig og ordne pcen TG-klar. Står litt hulteribulter nå, med noen defekte disker som skal swappes.

 

Hvor mye har du, marius og meg tilsammen tror du? :D

 

Spekeskinke ja, den vakke dum. Holder det seg greit på tg da tro? Mtp. temperatur.

 

Appropo temperatur, hvordan skal vi gjøre det med kjøling i år? Skal jeg ta med fryseelementene fra ifjor?

 

Edit: Har jo kjøleboks og, når jeg tenker meg om..

 

Kommer sikkert til å lande på ~7tb totalt, sikret med RAID5. Marius ligger vel på ~6tb tror jeg. Familiebilder, alt sammen :wee:

 

Spekeskinke og sånt skal holde fint, det er jo saltet kjøtt. Snadder er det!

 

Jepp, kjøleelementer og fryseboks(er?) er ikke dumt. Har fortsatt tilgang på elementer og boks til å låne selv, så jeg tror vi skal klare oss greit på den fronten. Får se hva som kommer av info på gathering.org de neste dagene!

Lenke til kommentar

6 1,5 TB disker? Holy craparony, hva bruker man så mye plass til?

 

Other news: Jeg begynner også å nærme meg status klar. Har fått mekka sammen den nye, fete, fete, fete, fete PC-en, kjøpt inn fett, fett, fett, fett headset, kjøpt sovepose som jeg håper er varmere enn den forrige dritten, og kjøpt dritgod og dritbillig kontorstol. Nå mangler jeg bare liggeunderlag, og så er alt i boks. :fun:

 

Du mangler bare en liten unlock av den disablede kjernen på prosessoren din, og en liten overklokk mao :p

 

De av oss som ikke liker mp3 og heller er glad i flac-formatet trenger fort noen TB for en solid musikksamling. For ikke å snakke om DVD-er :ph34r:

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om BluRay-er :whistle:

 

Noen med en ENORM flac samling her ?

Rundt 500GB.

 

Har noen TB, ja... 11 totalt ca, men hvor mye som er DVD og hvor mye som er flac vet jeg ikke. Fifty-fifty er vel et greit anslag.

 

Edit: er det 1A som gjelder i år? 220w?!?

 

Jeg tar med 2 4870 + en C2D klokket "passelig" høyt. Basta. :cool:

Dæven, ville likt å få tilgang til en del av flacen din, ja. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...