Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan gjør folk det når de skal ha med madrasser på toget/bussen?

man har opplåsbar eller liggeunderlag.

Da må jeg nok skaffe meg en oppblåsbar om jeg skal på TG. Liggeunderlag blir nok litt tynt å ha rett på betong ;)

Virkelig? Jeg klarte meg helt fint med bare sovepose. For å si det sånn er lydnivået kombinert med all spillingen, løpingen og arnebrusen nok til at en hver sovner :p
Sovepose holder, når du legger deg er du jo så trøtt uansett... :p.

Det hjelper også på ryggen etter en dag i kontor stolen med litt hard underlag.

Jeg tror er liggeunderlag ville blitt hard nok for meg, men jeg hadde nok sovna etterhvert uansett ;) Jeg tror jeg har sett bilder av folk som har sovet under bordet ved PC'ne sine, men er det god plass til det? Noen fordeler eller ulemper?

Det er ikke lov lenger da Brannvesenet har gitt påbud om at det vil være ugunstig ved brann og lignende. Alle skal sove på anviste soveplasser.
Hos meg scannet de bare strekkoden på biletten, skjekket ID, og så var jeg inne. Det som tok så jævlig lang tid i år var at de var veldig nøye på å kontrollere ID'en mot opplysningene på PTN. Det var mange som ikke hadde lagt inn riktig fødselsdag på PTN, og da måtte de forandre det. Jeg tror den ene luka ble brukt til det.

Men som sagt, hos meg tok det bare noen få sekunder.

Samme her :) Det å ha falske opplysninger på PTN er rett og slett idioti og elektronisk dokumentforfalsking vil jeg si :p Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...