TheMartine Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Da tror jeg du får det travelt, Estella. Jeg lurer på om det er spesielt mange som har kjøpt PC i løpet av det siste året som ikke har 500W PSU, og det regner jeg med at TG også har tenkt over og tatt hensyn til. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Og der var innkjøp av 2 TB lagring + funksjonabel Windows 7 og litt kjøling etc. gjort! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Win 7 er faen meg drømmen. Det er bare sinnsykt smooth <3 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Akkurat handla meg ny Pc jeg og, fy faen så deilig det er Gleder meg til å teste alle mulige spill på TG Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Windows 7 er digg! Windows 7 RC etter 1. mars er IKKJE digg! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hva skjedde? Klikka det? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Etter 1. mars vil maskina restarte kvar andre time. Det vil seie omtrent 50 gongar i løpet av TG! Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Da skrur det seg av hver 2. time. Eid Endret 13. mars 2010 av als Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Etter 1. mars vil maskina restarte kvar andre time. Det vil seie omtrent 50 gongar i løpet av TG! Hvorfor gjør den det? Var det noe piratgreier du hadde fått tak i, eller? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvorfor gjør den det? Var det noe piratgreier du hadde fått tak i, eller? Windows 7 RC (Release Candidate) er en testversjon, som kan skaffes gratis i testperioden av Windows. Dermed er den satt til å ikke fungere for alltid, så folk tvinges til å kjøpe fullversjonen når den kommer ut. ;P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ah. Ingen overraskelse at det klikka, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Og der var innkjøp av 2 TB lagring + funksjonabel Windows 7 og litt kjøling etc. gjort! Og der var innkjøp av lagring til TG unnagjort for min del, 5x1,5Tb endte jeg opp med. 2Tb disker ble rett og slett hakket for dyrt. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Og der var innkjøp av 2 TB lagring + funksjonabel Windows 7 og litt kjøling etc. gjort! Og der var innkjøp av lagring til TG unnagjort for min del, 5x1,5Tb endte jeg opp med. 2Tb disker ble rett og slett hakket for dyrt. Flott! Jeg har nemmelig ikke råd til mer lagringsplass før TG i år. Så da låner jeg bare plass hos deg Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Dere som drar til sverige før TG, hva handler dere? Skal østover neste helg, må planlegge fludium innkjøp og evt snacks/godteri! Tror det blir "litt" monster, andre tips? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Colabrett er vel et must? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Er faktisk ikke så veldig fan av boks-cola.. Noe nyttig å knaske på som sverige har? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Og der var innkjøp av lagring til TG unnagjort for min del, 5x1,5Tb endte jeg opp med. 2Tb disker ble rett og slett hakket for dyrt. Selv Bygger jeg om til 6*1,5 nå. Eller, må ta en retur av en disk først, så blir 5*1,5 inntil den kommer i retur. Jammen kom ikke 27"-eren for et par dager siden og. Nå begynner jeg å nærme meg status klar Svenna: Spekeskinke og ølpølse er jo snadder! Tenker å gå for noe sånt selv, i tillegg til godteri Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 6 1,5 TB disker? Holy craparony, hva bruker man så mye plass til? Other news: Jeg begynner også å nærme meg status klar. Har fått mekka sammen den nye, fete, fete, fete, fete PC-en, kjøpt inn fett, fett, fett, fett headset, kjøpt sovepose som jeg håper er varmere enn den forrige dritten, og kjøpt dritgod og dritbillig kontorstol. Nå mangler jeg bare liggeunderlag, og så er alt i boks. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Liten fil- utviklings- og backupserver Er 4,1TB på den nå, så greit å få utvidet litt =P Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Nesten klar for TG nå Eneste skjærene i sjøen nå er at nye kabinettet er enda ikke kommet men ble lovet det i neste uke. samt at pene nye headsettet jeg kjøpte fra komplett var delevis defekt og returneres mandag, så er det krysse fingrene for at det er tilbake før TG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå