Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor gjør den det? Var det noe piratgreier du hadde fått tak i, eller?

Windows 7 RC (Release Candidate) er en testversjon, som kan skaffes gratis i testperioden av Windows. Dermed er den satt til å ikke fungere for alltid, så folk tvinges til å kjøpe fullversjonen når den kommer ut. ;P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Og der var innkjøp av 2 TB lagring + funksjonabel Windows 7 og litt kjøling etc. gjort! :D

Og der var innkjøp av lagring til TG unnagjort for min del, 5x1,5Tb endte jeg opp med.

2Tb disker ble rett og slett hakket for dyrt.

Lenke til kommentar

Og der var innkjøp av 2 TB lagring + funksjonabel Windows 7 og litt kjøling etc. gjort! :D

Og der var innkjøp av lagring til TG unnagjort for min del, 5x1,5Tb endte jeg opp med.

Flott! Jeg har nemmelig ikke råd til mer lagringsplass før TG i år. Så da låner jeg bare plass hos deg :)

Lenke til kommentar

Selv Bygger jeg om til 6*1,5 nå. Eller, må ta en retur av en disk først, så blir 5*1,5 inntil den kommer i retur.

Jammen kom ikke 27"-eren for et par dager siden og. Nå begynner jeg å nærme meg status klar :D

Svenna: Spekeskinke og ølpølse er jo snadder! Tenker å gå for noe sånt selv, i tillegg til godteri :wee:

Lenke til kommentar

6 1,5 TB disker? Holy craparony, hva bruker man så mye plass til?

Other news: Jeg begynner også å nærme meg status klar. Har fått mekka sammen den nye, fete, fete, fete, fete PC-en, kjøpt inn fett, fett, fett, fett headset, kjøpt sovepose som jeg håper er varmere enn den forrige dritten, og kjøpt dritgod og dritbillig kontorstol. Nå mangler jeg bare liggeunderlag, og så er alt i boks. :fun:

Lenke til kommentar

Nesten klar for TG nå :D

Eneste skjærene i sjøen nå er at nye kabinettet er enda ikke kommet men ble lovet det i neste uke.

samt at pene nye headsettet jeg kjøpte fra komplett var delevis defekt og returneres mandag, så er det krysse fingrene for at det er tilbake før TG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...