Rudde Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hmm, i 07 lagde jeg en tråd om DC++ på TG. Ingenting der ble fjernet. Hva har det med nåtid å gjøre? Kan noen mods svare på om vi kan dele DC++ hubber her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor du bare ikke bruker hostname? Du slipper å registrere de domenenavnene dine, og du kan få hostname som er veldig lette å huske. Sett hostname til feks. TG10DC, så gir du bare de til de som spør. Uansett, IP-adresse er veien å gå, og en spør aldri om de muntlig uansett, alle kopierer de bare fra IRC/msn uansett. Og selv om det ikke er lov å nevne DC på den offisielle TG kanalen på irc har en alltids tg.dc (Mener huske det var navnet på den) EDIT: Ser ingen grunn til at de skulle fjerne adressene herfra, siden DC++ i seg selv er lovlig. Endret 11. mars 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor du bare ikke bruker hostname? Du slipper å registrere de domenenavnene dine, og du kan få hostname som er veldig lette å huske. Sett hostname til feks. TG10DC, så gir du bare de til de som spør. Uansett, IP-adresse er veien å gå, og en spør aldri om de muntlig uansett, alle kopierer de bare fra IRC/msn uansett. Og selv om det ikke er lov å nevne DC på den offisielle TG kanalen på irc har en alltids tg.dc (Mener huske det var navnet på den) EDIT: Ser ingen grunn til at de skulle fjerne adressene herfra, siden DC++ i seg selv er lovlig. Vedde? Uansett så har jeg tg10.getmyip.com, tg.homeftp.org, tg.gotdns.com. Som jeg har planer om å bruke, iallefall en av de. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nokon som veit om kva nettbutikkar som skal ha stands på TG? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nokon som veit om kva nettbutikkar som skal ha stands på TG? følg med på gathering.org Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Trodde jeg var på seatmappen som er read-only, men så var jeg på reserve seat. Fikk hetta 5min senere når jeg så jeg hadde byttet row! Fikk heldigvis bytta tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Minner på at innleggene på forumet skal holdes i en høfflig tone, det er ingen grunn til å overreagere bare fordi noen ønsker å gjøre ting annerledes. Noen ufine innlegg er fjernet. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Vil noen si det er en reell risiko å dele "filer" via DC på tg? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Kan jeg starte å lage 3D-bilde til rendered graphics compoen nå eller må alt lages på TG? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 DC-hubber er pr tiden IKKE tillatt å dele her på forumet. Dette er gjeldende føringerfra vår ledelse. At noe er lovlig eller er er ikke en del av problemstillingen. Om man lurer på noe er det bare å sende PM. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Told ya ;D Men man kan fortsatt være åpen for andre forslag Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Fant nettopp ut at PC'en min drar 1.2 Amper når jeg ikke gjør noe på den... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Fant nettopp ut at PC'en min drar 1.2 Amper når jeg ikke gjør noe på den... åssen fant du ut det? hva skal du gjøre da? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Fant nettopp ut at PC'en min drar 1.2 Amper når jeg ikke gjør noe på den... åssen fant du ut det? hva skal du gjøre da? Jeg kjøpte strøm måler Men i alle år har jeg jo blitt fortalt at PC'er drar ikke over 1 amper... Yeah right! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg kjøpte strøm måler Men i alle år har jeg jo blitt fortalt at PC'er drar ikke over 1 amper... Yeah right! 1 ampere tilsvarer mellom 220 og 230 watt. (watt = volt * ampere) Altså, hvis du har en strømforsyning på 500 watt, er PC-en i stand til å dra over 2 ampere. Det er med andre ord noen år siden man kunne si at en PC ikke drar mer enn 1 ampere. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 glad pcen min mest sannsynlig ikke drar en amper.. mye styr å bytte ut ting da:P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 1 ampere tilsvarer mellom 220 og 230 watt. (watt = volt * ampere) Altså, hvis du har en strømforsyning på 500 watt, er PC-en i stand til å dra over 2 ampere. Det er med andre ord noen år siden man kunne si at en PC ikke drar mer enn 1 ampere. Jeg har akkurat kjøpt meg ny PSU på 500W, og jeg tviler på at jeg er blant de sjeldne da. Jeg tviler på at man står like steilt på 1A-grensen nå, som man gjorde for noen år siden. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 1 ampere tilsvarer mellom 220 og 230 watt. (watt = volt * ampere) Altså, hvis du har en strømforsyning på 500 watt, er PC-en i stand til å dra over 2 ampere. Det er med andre ord noen år siden man kunne si at en PC ikke drar mer enn 1 ampere. Jeg har akkurat kjøpt meg ny PSU på 500W, og jeg tviler på at jeg er blant de sjeldne da. Jeg tviler på at man står like steilt på 1A-grensen nå, som man gjorde for noen år siden. tja går strømmen vet jeg hvilken pcer som går etter høytalerene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå