Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg skjønner ikke hvorfor du bare ikke bruker hostname?

Du slipper å registrere de domenenavnene dine, og du kan få hostname som er veldig lette å huske.

Sett hostname til feks. TG10DC, så gir du bare de til de som spør.

Uansett, IP-adresse er veien å gå, og en spør aldri om de muntlig uansett, alle kopierer de bare fra IRC/msn uansett.

Og selv om det ikke er lov å nevne DC på den offisielle TG kanalen på irc har en alltids tg.dc (Mener huske det var navnet på den)

EDIT: Ser ingen grunn til at de skulle fjerne adressene herfra, siden DC++ i seg selv er lovlig.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor du bare ikke bruker hostname?

Du slipper å registrere de domenenavnene dine, og du kan få hostname som er veldig lette å huske.

Sett hostname til feks. TG10DC, så gir du bare de til de som spør.

Uansett, IP-adresse er veien å gå, og en spør aldri om de muntlig uansett, alle kopierer de bare fra IRC/msn uansett.

Og selv om det ikke er lov å nevne DC på den offisielle TG kanalen på irc har en alltids tg.dc (Mener huske det var navnet på den)

EDIT: Ser ingen grunn til at de skulle fjerne adressene herfra, siden DC++ i seg selv er lovlig.

Vedde?

Uansett så har jeg tg10.getmyip.com, tg.homeftp.org, tg.gotdns.com.

Som jeg har planer om å bruke, iallefall en av de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Minner på at innleggene på forumet skal holdes i en høfflig tone, det er ingen grunn til å overreagere bare fordi noen ønsker å gjøre ting annerledes.

Noen ufine innlegg er fjernet.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Fant nettopp ut at PC'en min drar 1.2 Amper når jeg ikke gjør noe på den...

åssen fant du ut det? hva skal du gjøre da?

Jeg kjøpte strøm måler :p Men i alle år har jeg jo blitt fortalt at PC'er drar ikke over 1 amper... Yeah right!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte strøm måler :p Men i alle år har jeg jo blitt fortalt at PC'er drar ikke over 1 amper... Yeah right!

1 ampere tilsvarer mellom 220 og 230 watt. (watt = volt * ampere) Altså, hvis du har en strømforsyning på 500 watt, er PC-en i stand til å dra over 2 ampere. Det er med andre ord noen år siden man kunne si at en PC ikke drar mer enn 1 ampere. ;)

Lenke til kommentar

1 ampere tilsvarer mellom 220 og 230 watt. (watt = volt * ampere) Altså, hvis du har en strømforsyning på 500 watt, er PC-en i stand til å dra over 2 ampere. Det er med andre ord noen år siden man kunne si at en PC ikke drar mer enn 1 ampere. ;)

Jeg har akkurat kjøpt meg ny PSU på 500W, og jeg tviler på at jeg er blant de sjeldne da. Jeg tviler på at man står like steilt på 1A-grensen nå, som man gjorde for noen år siden.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt meg ny PSU på 500W, og jeg tviler på at jeg er blant de sjeldne da. Jeg tviler på at man står like steilt på 1A-grensen nå, som man gjorde for noen år siden.

tja går strømmen vet jeg hvilken pcer som går etter høytalerene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...