Olum Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har med meg altfor mye til å ta tog. Det er mulig jeg kan slenge alt oppi hengeren til en annen kar og bare ta toget opp uten bagasje. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Driver å installerer laptoppen til TG. Stemning, ja! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva syns dere er best på f.eks. en DC++ server? tg10.noe.noe eller tg.noe.noe?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva syns dere er best på f.eks. en DC++ server? tg10.noe.noe eller tg.noe.noe?? Hva mener du? Som navn på TG serveren? Det vanlige er bare å bruke IP-adressen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva syns dere er best på f.eks. en DC++ server? tg10.noe.noe eller tg.noe.noe?? Hva mener du? Som navn på TG serveren? Det vanlige er bare å bruke IP-adressen Ingen som gidder å huske en jævla IP adresse Har reservert noen dynamiske IP'er Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Reservert noen dynamiske IP-adresser? Hva søren snakker du om? Hvis du skal sette opp en DC++ server til TG tar du selvfølgelig med deg serveren på TG. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Reservert noen dynamiske IP-adresser? Hva søren snakker du om? Hvis du skal sette opp en DC++ server til TG tar du selvfølgelig med deg serveren på TG. Ja seff? Men jeg kan fortsatt reservere dynamiske IP'er før TG og bruke de ett annet sted imens. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg kommer til å sette opp en eksklusiv Hw-rekka hub tror jeg. tar med meg en bærbar som skal kjøre server programmet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva trenger du de dynamiske IPene til egentlig? Du trenger ikke de på TG ihvertfall, der gir du bare ip-adressen på serveren til de som skal koble seg på. Og er IP-adresse så vanskelig å huske kan du bare gi hostname på maskinen? Det fungerer også like fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg kommer til å sette opp en eksklusiv Hw-rekka hub tror jeg. tar med meg en bærbar som skal kjøre server programmet. Si ifra hvis du trenger hjelp med å sette den opp. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Har gjort det før en gang så tror det skal gå bra. er ikke akkurat vanskelig å sette opp. men vi kan ta det på tg er en mini bærbar ting. så den er ikke så kraftig, men siden den bare hoster å ingenting går igjennom den så er det ikke noe problem Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva trenger du de dynamiske IPene til egentlig? Du trenger ikke de på TG ihvertfall, der gir du bare ip-adressen på serveren til de som skal koble seg på. Og er IP-adresse så vanskelig å huske kan du bare gi hostname på maskinen? Det fungerer også like fint. MYE lettere og huske tg10.getmyip.com hvis det blir formiddlet muntlig en å huske 87.117.197.5 f.eks. Tror jeg skal sette opp en public hub for TG-IP'er Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 IRC ftw! mye lettere å copy/paste ifra irc Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Tviler på om det blir formidlet muntlig. Adressene kommer til å bli lagt ut her og på gathering-forumet. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Tviler på om det blir formidlet muntlig. Adressene kommer til å bli lagt ut her og på gathering-forumet. De ble fjernet herifra og TG forumet i fjor, IRC ja. Men jeg ble spurt om hva DC hubben var i fjor hele tiden og svarte både muntlig og på IRC f.eks. så slipper jeg å skjekke? Hva er egentlig problemet det tar max 30 sekunder å sette opp dynamisk IP. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 STRESS! Mye mer stress og faktisk kopiere en IP adresse. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hmm, i 07 lagde jeg en tråd om DC++ på TG. Ingenting der ble fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå