Slimda Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Tre uker ja... Begynner å bli lettere påvirket kjenner jeg. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Goood tid. ...til å kjøpe ny toterra-disk Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Har ikke tenkt på at tg er en gang enda jeg Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Goood tid. ...til å kjøpe ny toterra-disk Been there done that, GODIS!! Lenke til kommentar
mflens84 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 bare lurer på om hvordan enkelte skal få sitt utstyr til TG i år?! egen bil eller fraktet?! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 1 personbil med henger og en varebil Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Skal vi se. Laptop, dockingstasjon, skjerm, mus, tastatur, strømkladd, nettverkskabel, øreklokker, Batteri/Mobil-lader, ekstern harddisk. Tror data-delen er dekket da. Right? right? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Skal vi se. Laptop, dockingstasjon, skjerm, mus, tastatur, strømkladd, nettverkskabel, øreklokker, Batteri/Mobil-lader, ekstern harddisk. Tror data-delen er dekket da. Right? right? It iz. Men dog, kanskje en ekstra nettkabel? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 bare lurer på om hvordan enkelte skal få sitt utstyr til TG i år?! egen bil eller fraktet?! 1 stk 2-seter, nesten uten bagasjerom, eller kassebil, får se hva jeg får til Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 It iz.Men dog, kanskje en ekstra nettkabel? En ekstra nettverkskabel? Holder det ikke med en? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 It iz.Men dog, kanskje en ekstra nettkabel? En ekstra nettverkskabel? Holder det ikke med en? fort gjort at den blir ødelagt, og butikkene der er ofte utsolgt for TP kabler første dagen. og du kan være helten når noen du er med har glemt sin kabel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Backupløsning ja! Det er kjekt å ha. Så var det å finne stor nok bag til å bære alt i. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, greit å ha med ekstra sånn i tilfelle rottefelle. Også er det jo også greit å merke de på en eller annen måte i endene. En har liksom lyst til å være sikker når man napper ut kabelen fra switchen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Strips på hver ende av TP-ene er en god løsning. ... dette burde jeg ikke sagt, nå kommer det sikkert til å være ti andre tølper på samme switch som meg med strips på TP-en =) Blir en vanlig sedan med stooor henger i år. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg valgte å ikke skrive hvordan jeg merker mine av en grunn. Harrharr Men nå blir jeg sannsynligvis å ha med rød TP-kabel. Forhåpentligvis ikke like mange røde som grå. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Slimda: As ppl says, backup Jeg selv tar med tre tror jeg Endret 10. mars 2010 av Natrich Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Er jeg den eneste som husker portene jeg bruker på switch? Finner jeg ikke kabelen min legger jeg den likesågreit igjen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Er jeg den eneste som husker portene jeg bruker på switch? Finner jeg ikke kabelen min legger jeg den likesågreit igjen. Derfor man setter på strips som clvn sa Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Er jeg den eneste som husker portene jeg bruker på switch? Finner jeg ikke kabelen min legger jeg den likesågreit igjen. Kanskje? Jeg husker det stort sett ikke, i hvert fall. Jeg la igjen kabelen min i 08. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Min kabel er knall blå, 15 meter lang, med strips i begge ender. Tror ikke det er så mange som har lik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå