Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 gladelig nyhet folkens på gathering siden OMG! I år får The Gathering en internettkapasitet på 30Gbit/sek. Haha, nok å ta av? Eller fyller man denne også? Den fylles nok lett, spesielt om det blir Gbit til deltagerene i år. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hørt litt snakk om TP kabler ( internet kabler) om hastighet på gamle og nye? Trenger en god en til overføring innenfor vikingsskipets runde veg, hva bør jeg kjøpe? vil ha typ det beste for en normal nordmann. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 SHIT, 30Gbit !!!!! I fjord ble vi kalt Piratskipet, hva skal de kalle oss i år !?! undevanns skipet neida aner ikke....fortsatt piratskipet Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hørt litt snakk om TP kabler ( internet kabler) om hastighet på gamle og nye? Trenger en god en til overføring innenfor vikingsskipets runde veg, hva bør jeg kjøpe? vil ha typ det beste for en normal nordmann. cat5e, cat6 eller cat7. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) http://www.singlepointnetworks.co.uk/cat8cable.asp Overkill? Endret 8. mars 2010 av Submit Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Er det bare meg eller har aktiviteten i denne tråden sunket kraftig etter forumoppdateringen? For min del har det ødelagt "mine innlegg" og gjort det umulig å følge med noe sted. Enn så lenge er diskusjon.no ikke inne i surfevanene nå om dagen dessverre SHIT, 30Gbit !!!!! I fjord ble vi kalt Piratskipet, hva skal de kalle oss i år !?! undevanns skipet neida aner ikke....fortsatt piratskipet Du tenkte vel på ISP-en ? ^^ Endret 8. mars 2010 av SpecialForce Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 gladelig nyhet folkens på gathering siden OMG! I år får The Gathering en internettkapasitet på 30Gbit/sek. Haha, nok å ta av? Eller fyller man denne også? Jeg går utifra at på ett eller annet tidspunkt at vi maxer ut linja, men går utifra at det vil være mye åpent på nedlinja Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Fy faen, så sykt. Ska lett maxe linjen alene Endret 8. mars 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sykt at vi får enda bedre hastighet i år. Satser på at vi slår den Guinness-rekorden vi tok i fjor. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 30 gbit er da ingenting. Fylles lett av 5 500 nedlastningskåte nerder. Jeg får ta med meg 2TB ekstern disk slik jeg får kopiert så mye anime/spill/musikk som mulig. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 30 gbit er da ingenting. Fylles lett av 5 500 nedlastningskåte nerder. Jeg får ta med meg 2TB ekstern disk slik jeg får kopiert så mye anime/spill/musikk som mulig. Ja, det er lett om man prøver, men om man ikke bryr seg er det ikke sikkert det fylles. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Alle bryr seg om nedlasting på TG. Det er folk som er der kun for å laste ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fy faen, så sykt. Ska lett maxe linjen alene Det hadde jeg virkelig likt å sett. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fy faen, så sykt. Ska lett maxe linjen alene Det hadde jeg virkelig likt å sett. Tja. Med 30x 1Gbit/s-nettverkskort så får han jo teoretisk sett 30Gbit/shastighet inn.. Men misstenker at han må ha et heftig raid for å klare å skrive til harddiskene med en hastighet på 30Gbit/s.. Noe ala dette: http://www.youtube.com/watch?v=96dWOEa4Djs Lenke til kommentar
alehalse Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ka slags butikker i Hamar er åpne i påsken?? Er tross alt helligdager Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ka slags butikker i Hamar er åpne i påsken?? Er tross alt helligdager Bensinstasjoner... Ellers er det normale åpningstider i vanlige butikker på onsdag, og morsomme åpningstider på lørdag. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Alle bryr seg om nedlasting på TG. Det er folk som er der kun for å laste ned. Jeg gjorde nesten ikke annet enn å se på PC'n min som hadde mer enn nok å gjøre i fjor. Prøvde å surfe etc., men full aktivitet på harddisker dreper jo muligheten til å gjøre andre ting. Blir to maskiner i år ja Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Maxa ut linja til DC++ hele tiden i fjor. Måtte bare avslutte den tid til annen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg tar nok også med to maskiner i år. Hadde akkurat det samme problemet som aGal i fjor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg tar med meg serveren og hovedmaskinen i år, på samme måte som jeg gjorde i fjor. Da kan jeg fint spille på hovedmaskinen mens serveren står og laster ned og opp for fulle mugger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå