Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Herregud, ja. Jeg har ikke tenkt over det engang, men det er jo ene og alene lovnader om svært anlegg som gjorde at jeg ville sitte med dere. Fytti katta, det der går på et rimelig instinktivt nivå, altså 0.o Det er en liten ulempe med vår store plan for å få jentene til å sverme rundt oss: Det tiltrekker seg fjortenårige gutter som sikler på anlegget. Og det er ikke akkurat den målgruppen vi ønsker å tiltrekke. Men ja, vi er gode på det vi gjør og om noen år har vi klart det vi er ute etter. Du er simpelthen den første som falt for planen vår Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det gode er jo at jeg får testa hvor bra de øreklokkene er til å isolere ut lyd, evt. bruke ørepropper. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er en liten ulempe med vår store plan for å få jentene til å sverme rundt oss: Det tiltrekker seg fjortenårige gutter som sikler på anlegget. Og det er ikke akkurat den målgruppen vi ønsker å tiltrekke. Men ja, vi er gode på det vi gjør og om noen år har vi klart det vi er ute etter. Du er simpelthen den første som falt for planen vår Jeg var først, ja. Nå føler jeg meg både simpel og lettlurt, men sånn er det når underbevisstheten viser vei. Hvordan dere skal tiltrekke flere kvinnfolk, det aner jeg faktisk ikke. Kanskje ved å vise en klissete dramaserie på lerretet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvordan dere skal tiltrekke flere kvinnfolk, det aner jeg faktisk ikke. Kanskje ved å vise en klissete dramaserie på lerretet? Vi kommer til å kjøre twilight på lerretet, da kommer de ihvertfall løpende. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er lov å le, ikke sant? Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg kommer ikke løpende etter Twilight! :o Prøv med en sexy halvnaken mann! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Større sjans for svett halvnaken bleik skinny nerd enn "sexy halvnaken mann" på tg, MjusicForLife ;D Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Offda TYrenger ikke flere versjoner av broren min.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er en liten ulempe med vår store plan for å få jentene til å sverme rundt oss: Det tiltrekker seg fjortenårige gutter som sikler på anlegget. Jaaa, I'll be there. Lang vei er det heller ikke Og det er ikke akkurat den målgruppen vi ønsker å tiltrekke. He he he.. Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hei. Nå sitter jeg å venter på at seatingen skal åpne for alle. Noen som kan si om det er en plass det er veldig dårlig å sitte eller noe lignende? Hørte at noen syns det var iskaldt å sitte på row 1, fordi det trakk sånn. Det eneste som betyr noe for meg, er egentlig at vi 7 får sitte sammen.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 De har lagt ut et kart over hvor det er kaldest og hvor det kommer mest lyd fra scena på gathering.org. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Lyd / hvor kulden kommer inn så han over meg hadde skrevet det derfor tenkte jeg hat jeg skulle poste det Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Da var svensketuren unnagjort! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Lyd / hvor kulden kommer inn så han over meg hadde skrevet det derfor tenkte jeg hat jeg skulle poste det Er ikke alle her på forumet som er gutter ;D Må få kjøpt meg kensingtonlås før tg.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hva skjedde med at alle plassene til høyre på kartet forsvant på et sekund? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) gladelig nyhet folkens på gathering siden Endret 7. mars 2010 av Estella! Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvordan dere skal tiltrekke flere kvinnfolk, det aner jeg faktisk ikke. Kanskje ved å vise en klissete dramaserie på lerretet? Vi kommer til å kjøre twilight på lerretet, da kommer de ihvertfall løpende. +1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 gladelig nyhet folkens på gathering siden OMG! I år får The Gathering en internettkapasitet på 30Gbit/sek. Haha, nok å ta av? Eller fyller man denne også? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 30Gbit, det er ... sprekt. Gleder meg bare enda mer! Lenke til kommentar
larsere Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 SHIT, 30Gbit !!!!! I fjord ble vi kalt Piratskipet, hva skal de kalle oss i år !?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå