Slimda Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Vitsen med stort annlegg forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Siden vi har små peniser, så vi trenger noe som kan ta igjen i størrelse. Nei, vent.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Hysjda, tøs. Stort anlegg er kos. Sånn vil det alltid være. Greit å kunne overdøve de utallige fjortissene som.. jeg tror jeg skal moderere meg selv litt, og sensurere restene av uttalelsen min Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har ikke noe penis engang, jeg. Til gjengjeld har jeg kjøpt meg et kick ass headset som er så deilig å høre på musikk i at hver eneste sang er en ny, lang orgasme i ørene. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Alt snakket om deilig lyd fra hylla vår gjorde bare at jeg gleda meg enda mer til TG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har ikke noe penis engang, jeg. Derfor vi må ha et ekstra stort anlegg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg vet det, Tøs. Føler liksom at jeg drar ned standarden noe fryktelig, men det er så lite jeg kan gjøre med det. Strap-on teller vel som juks også, tipper jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det kommer ann på om du har den på mens du er av- eller påkledd. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hva er forskjellen? Den ser jo ut som en penis uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Forskjellen er at du er av- eller på-kledd. Særdeles viktig detalj. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg liker ikke retningen dette er i ferd med å ta. Beklager, men jeg dropper strap-on. Go superanlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg vet det, Tøs. Føler liksom at jeg drar ned standarden noe fryktelig, men det er så lite jeg kan gjøre med det. Strap-on teller vel som juks også, tipper jeg. Alt er din skyld, fordømte kvinnfolk! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Som om dere plages av å måtte ha intergalaktisk svært anlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Som om dere plages av å måtte ha intergalaktisk svært anlegg. Schempeschvert prblm lizzm! Neida, vi elsker det. Vi er som menn i midtlivskrisa som skjønner at de ikke har draget på de pene unge damene lengre, vi må kompensere med noe annet. Mens menn i midtlivskrisa kjøper en sportsbil drar vi med et anlegg som er alt for kraftig. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen som vet hvor jeg kan se alle rader/plasser med nummer, altså et kart. Har plass, men vet ikke helt hvor plassen min er Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Noen som vet hvor jeg kan se alle rader/plasser med nummer, altså et kart. Har plass, men vet ikke helt hvor plassen min er Inne på http://www.PartyTicket.net, du velger TG 2010 og trykker på "seat map" evt trykker du her: http://partyticket.net/tg10/seatmap Endret 5. mars 2010 av aklla Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Schempeschvert prblm lizzm! Neida, vi elsker det. Vi er som menn i midtlivskrisa som skjønner at de ikke har draget på de pene unge damene lengre, vi må kompensere med noe annet. Mens menn i midtlivskrisa kjøper en sportsbil drar vi med et anlegg som er alt for kraftig. Det har jeg full forståelse for. Alle jentene på TG kommer til å sverme rundt anlegget som fluer rundt et kukadaver. Success! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Schempeschvert prblm lizzm! Neida, vi elsker det. Vi er som menn i midtlivskrisa som skjønner at de ikke har draget på de pene unge damene lengre, vi må kompensere med noe annet. Mens menn i midtlivskrisa kjøper en sportsbil drar vi med et anlegg som er alt for kraftig. Det har jeg full forståelse for. Alle jentene på TG kommer til å sverme rundt anlegget som fluer rundt et kukadaver. Success! Nettopp, vi kommer til å få alle damene på TG til å sverme rundt oss. Og vi gjør det ganske bra, vi har deg allerede. Og det er før TG har begynt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Herregud, ja. Jeg har ikke tenkt over det engang, men det er jo ene og alene lovnader om svært anlegg som gjorde at jeg ville sitte med dere. Fytti katta, det der går på et rimelig instinktivt nivå, altså 0.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå