Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offisiell seating starter i morgen, jeg må bort rett etter klokken 6 så hvis det er forsinkelser på seatinga sliter jeg.

Kjapt spørsmål i den sammenheng.

Jeg har 7 billetter, grensa er 10 for å seate idag. Dersom noen sitter på 3 billetter eller mer si ifra så kan jeg seate for dere.

Gir kontaktinfo med tlf eller msn sånn at seating kan planlegges.

Send PM dersom det er av interesse.

Jeg prøver igjen :)

Noen som er interessert?

Lenke til kommentar

Offisiell seating starter i morgen, jeg må bort rett etter klokken 6 så hvis det er forsinkelser på seatinga sliter jeg.

Kjapt spørsmål i den sammenheng.

Jeg har 7 billetter, grensa er 10 for å seate idag. Dersom noen sitter på 3 billetter eller mer si ifra så kan jeg seate for dere.

Gir kontaktinfo med tlf eller msn sånn at seating kan planlegges.

Send PM dersom det er av interesse.

Noen som er interessert?

vær så snill å ikke spam diskusjonen med seating greier :):ermm:

Lenke til kommentar

Noen som er interessert?

Offisiell seating starta på mandag. Seating for de med færre enn ti å seate starter i morra. Og ja, det blir sannsynligvis forsinka. Kan ikke noen andre i din gruppe seate? :)

Og nei, ikke interessert. Jeg ble seata sammen med ca 120 andre eller noe sånt på mandag. :wee:

Lenke til kommentar

Noen som er interessert?

Offisiell seating starta på mandag. Seating for de med færre enn ti å seate starter i morra. Og ja, det blir sannsynligvis forsinka. Kan ikke noen andre i din gruppe seate? :)

Og nei, ikke interessert. Jeg ble seata sammen med ca 120 andre eller noe sånt på mandag. :wee:

Nja, jo. Har sagt ifra til bror mi at han skal seate dersom jeg ikke rekker det.

Syns det er veldig plukket ut i år av seter. Burde vært en egen dag for folk med 5+ også

Ser hele rad 60 er fylt opp, kanskje ikke sjakktrekk å seate seg nærme de. Sikkert folk med en helvetes hylle og monster av høytalere.

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Ser hele rad 60 er fylt opp, kanskje ikke sjakktrekk å seate seg nærme de. Sikkert folk med en helvetes hylle og monster av høytalere.

Sikkert TS-rekka. Tror ikke de skal lage så veldig mye lyd. Langt ifra HW-rekka hvert fall :dribble:

Lenke til kommentar

Sikkert TS-rekka. Tror ikke de skal lage så veldig mye lyd. Langt ifra HW-rekka hvert fall :dribble:

Hva er greia med HW-TS-rekka spiriten?

Lenke til kommentar

Håper for all del at det er et anlegg som spiller pent som skal brukes av HW rekka. Er så alt for mange høyttalere som lider seg i gjennom TG :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Håper for all del at det er et anlegg som spiller pent som skal brukes av HW rekka. Er så alt for mange høyttalere som lider seg i gjennom TG :p

Det blir nok i klassen PA det HW-rekka drar med seg, så det er neppe førstevalget for å nyte musikk med. Og det kommer nok til tider å spilles på ubehagelige volum.

Men, det blir ikke som de utallige andre høyttalerne på TG: Hvor volumet er skrudd til bristepunktet og både høyttaler og forsterker truer med å dra til de evige jaktmarker.

Lenke til kommentar

Det blir nok i klassen PA det HW-rekka drar med seg, så det er neppe førstevalget for å nyte musikk med. Og det kommer nok til tider å spilles på ubehagelige volum.

Men, det blir ikke som de utallige andre høyttalerne på TG: Hvor volumet er skrudd til bristepunktet og både høyttaler og forsterker truer med å dra til de evige jaktmarker.

De fleste mangler forsterkerkraft av den type forsterker som leverer "riktig" watt.

Selv tar jeg med litt mere "hifi-lyd", men også noe som klarer spille høyt uten at det høres forjævlig ut.

Håper min seater setter meg langt unna noen andre med anlegg (noe som ikke vites før man er på TG:P), i fjor var det bare noen "14izh-kids" 5-6 plasser unna meg som hadde høyttalere som var merkbart (og spilte forferdelig).

Lenke til kommentar

Jeg skal møte opp med headset!! så jeg skal gi dere lyd spiriten på TG i år :)

Skal love dere at dere får høre mye lyd fra meg :D

sånn som i 2007! da kjørte jeg rundt på sparkesykkel! *ja det var en form for trening* (Tror jeg)

2010! høy lyd via headset :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg er redd du sitter for nærme Team24 for at noen vil høre deg Slimda.

Men vi kan sette på caramelldansen hos oss? Så kan du synge med? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Skal dere ha sammen anlegg iår?

Vet ikke detaljene rundt det enda, men anlegg er så vidt jeg vet allerede booket, og jeg hører rykter om at vi skal ha kraftigere i år.

Lenke til kommentar

Skal dere ha sammen anlegg iår?

Vet ikke detaljene rundt det enda, men anlegg er så vidt jeg vet allerede booket, og jeg hører rykter om at vi skal ha kraftigere i år.

Hvor sitter dere? Må sørge for at jeg havner litt unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...