b-real Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Meehhh...prøvd å google litt men hva er prisen for besøkende? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvis jeg ikke husker feil, var det vel noe sånt som 200 i fjor, men totalt 500 med depositum (får tilbake de resterende 300 når du drar derfra før det har gått 24t). Men, som sagt, det er mulig jeg husker veldig feil. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Da har jeg seatet Nå venter jeg bare på TG10 Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Seat 6 Row 54 Ikea- og sverige-tur og jeg er klar for The Gathering 2010! Førstegang, gleder meg sykt Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Seat 13 Row 62 her Endret 3. mars 2010 av TehJøran Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Seat 13 Row 62 her Er dere horene som tok rekka til HW folket? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ikke om han fikk seata i dag, nei. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Seat 13 Row 62 her Er dere horene som tok rekka til HW folket? Førstemann til mølla, så de har jo ikke tatt den Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen andre her som har avbestilt billetten og fått igjen pengene? Er 3-4 uker siden jeg avbestilte 3 billetter nå og enda ikke fått pengene. D: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Prøvd å sende en mail til ptn? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Noen andre her som har avbestilt billetten og fått igjen pengene? Er 3-4 uker siden jeg avbestilte 3 billetter nå og enda ikke fått pengene. D: Du har skrevet inn kontonummer osv.? Jeg mener å huske jeg fikk penger ganske få dager etter at jeg refunderte... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Seat 13 Row 62 her Er dere horene som tok rekka til HW folket? Nei, vi seatet igår så det må være umulig. så at noen hadde tatt row 62 på høyre side av hallen så vi valgte venstre side av hallen om dere skjønner? ^^ Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 slutt å si noen har tatt rekka til noen hw eier ingen rekker Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 slutt å si noen har tatt rekka til noen hw eier ingen rekker Nei, men det er tradisjon? Skal vi nekte alle som feiere jul å feire jul fordi det er noe annet?`o_O Vi kan jo ikke det. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Offisiell seating starter i morgen, jeg må bort rett etter klokken 6 så hvis det er forsinkelser på seatinga sliter jeg. Kjapt spørsmål i den sammenheng. Jeg har 7 billetter, grensa er 10 for å seate idag. Dersom noen sitter på 3 billetter eller mer si ifra så kan jeg seate for dere. Gir kontaktinfo med tlf eller msn sånn at seating kan planlegges. Send PM dersom det er av interesse. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 slutt å si noen har tatt rekka til noen hw eier ingen rekker Nei, men det er tradisjon? Skal vi nekte alle som feiere jul å feire jul fordi det er noe annet?`o_O Vi kan jo ikke det. tradisjon for dere ja...ikke andre... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Nei, men det er tradisjon? Skal vi nekte alle som feiere jul å feire jul fordi det er noe annet?`o_O Vi kan jo ikke det. Hold your horses. Det er ikke tradisjon. Vi hadde ikke de rekkene i fjor heller, vi hadde bare veldig lyst på de. Jeez. Ingen tok rekka til noen, sånn egentlig. Det var bare noen som var unaturlig kjappe på avtrekkeren. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Det var noen som hadde automatisert det. Alt kan egentlig inputtes i et URL-felt, trykke OK og alle er seatet. Men det er mye jobb. Noe de tydeligvis tok seg tid til for å få plassene de ville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå