Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

We do not allow the re-sale of tickets... or someone you trust...

Reglene stater klart at ejg ikke har lov å kjøpe dem av noen jeg ikke stoler på.. Hadde jeg ikke stolt på personen jeg hadde fått tilbud av, hadde jeg ikke gitt personen noen penger..

Så, jeg følger reglene fra ptn ..

reglene sier man IKKE har lov å kjøpe eller selge biletter av personer FØR ptn refunderingsdaton er over som jeg tror er 8 mars...

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvilket webcam bruker dere på tg? trenger ett som takler mørket :p  tror mitt tilhører steinalderen

Har et "Microsoft's LifeCam Cinema HD webcam" som jeg har, og det gjør en gasnke dugelig jobb i mærket. Du har instillinger for det meste en trenger, som bla. eksponeringstid, lysstyrke, kontrast, hvitbalanse, metning osv..

Jo høyere eksponering, jo lysere, men også lavere oppdateringshastighet, så ikke forvent fryktelig flytende bevegeler i de mørkeste rommene. Med vanlig belysning går det selvsagt glatt. Ellers kan du også stille lysstyrken, som gjør det enda lettere å se i mørket. 

Lenke til kommentar
Har ikke skaffet meg 2x 24" på jobb ennå, men vil nok gjøre det etter sommeren. :p
Og da kan du ha nedtelling til TG11. :cool:
Kommer ann på hvor bra TG10 er. ;)
Ahh...

Kjipt med 19" da, personlig gikk jeg nylig fra 4x24" til 3x24" på jobb, det begynte å bli lite plass på pulten min :p

jeg har ingen skjermer med countdown da men vi får se nærmere TG...

Jeg har mer enn nok skjermplass med to stk 19", trenger strengt tatt ikke mer. Men kjekt å ha likevel. Bigger is better, etteralt.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kommer ann på hvor bra TG10 er. ;)

Eyh! Jeg er der. Det blir awesome.

Det hadde blitt awsome om bare du hadde vært der, men siden både jeg og clvn skal ta turen ender det i insta-downs.

Men det er slik vi liker det, right?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...