aklla Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 aklla: Jeg sier ikke nei til donasjoner av lagringsplass du kan sikkert låne/få plass på diskene mine, men selve diskene beholder jeg nok selv, intill videre Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Shit er jo ikke lenge til tg nå! blir artig til uka da vi skal på IKEA og handle hyller Hvilke hyller faller i smak for deg/dere? Jeg og en kammerat tenkte å kjøpe en hylle sammen(husker ikke akkurat hvilken, oppdaterer posten imorgen), men hvis det er noe annet som er bedre/mer egnet så si ifra! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Må jo lage hylla selv! Ærlig talt folkens! Litt praktiker er det vel i oss alle? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Må jo lage hylla selv! Ærlig talt folkens! Litt praktiker er det vel i oss alle? Til 15 mann? stress. det er en Ivar seksjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det er en forskjell på å bygge hylle som går over mange plasser, og det å bygge en hylle til seg selv. Skulle jeg ha bygd en hylle til meg selv ville jeg ha bygd den selv, og trolig fulgt Aviruse på TG-forumet sin guide, med noen små modifikasjoner. Kamerat av meg har en slik hylla, den har vært med siden TG07, og fungerer enda like bra. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det er en forskjell på å bygge hylle som går over mange plasser, og det å bygge en hylle til seg selv. Skulle jeg ha bygd en hylle til meg selv ville jeg ha bygd den selv, og trolig fulgt Aviruse på TG-forumet sin guide, med noen små modifikasjoner. Kamerat av meg har en slik hylla, den har vært med siden TG07, og fungerer enda like bra. Bygge egen hylle har jo litt sjarm! Husker hylla vår på TG06..! Den holdt på å knele før den var ferdig satt opp. I tillegg bestemte noen smartinger på HW-rekka at banneret måtte henge i vår hylle, samtidig som vi skulle ha switchen til datidens gbit-rekke på hylla vår også... Endte med at den ble bundet opp med TP-kabel ^^ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bygge egen hylle har jo litt sjarm! Husker hylla vår på TG06..! Den holdt på å knele før den var ferdig satt opp. I tillegg bestemte noen smartinger på HW-rekka at banneret måtte henge i vår hylle, samtidig som vi skulle ha switchen til datidens gbit-rekke på hylla vår også... Endte med at den ble bundet opp med TP-kabel ^^ Hey, TP-kabler tåler usannsynlig mye. Det fant vi ut på TG07. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 https://www.diskusjon.no/?showtopic=1080784 Den er ikke helt hjemmelagd men den er litt hjemmelaget xD Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) MSg, men han vet enda ikke om han kan siden han må få lappen føst. Hvis han står på praktisk blir det to pc og to skjermer Endret 2. mars 2010 av Nopros Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Nopros: Den PCen har han lånt av meg, tror jeg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ser ut til jeg blir sittende med splitter ny HP-laptop samt ekstern disk på TG. Kos! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Da er headset og 1,5TB ekstern harddisk bestilt. Merker at jeg gleder meg mer og ,er Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nopros: Den PCen har han lånt av meg, tror jeg Hmm, han har hvert fall lovt den bort til meg så vet ikke jeg Hvilket headsett, Jonas? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvilket headsett, Jonas? Logitech G35 Lenke til kommentar
Fredrik214 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Heey ! *fjernet* Endret 2. mars 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Heey ! *fjernet* holde deg til ptn sine regler... Endret 2. mars 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 hvilket webcam bruker dere på tg? trenger ett som takler mørket tror mitt tilhører steinalderen Lenke til kommentar
Fredrik214 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) We do not allow the re-sale of tickets... or someone you trust... Reglene stater klart at ejg ikke har lov å kjøpe dem av noen jeg ikke stoler på.. Hadde jeg ikke stolt på personen jeg hadde fått tilbud av, hadde jeg ikke gitt personen noen penger.. Så, jeg følger reglene fra ptn .. Endret 2. mars 2010 av Fredrik214 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) We do not allow the re-sale of tickets... or someone you trust... Reglene stater klart at ejg ikke har lov å kjøpe dem av noen jeg ikke stoler på.. Hadde jeg ikke stolt på personen jeg hadde fått tilbud av, hadde jeg ikke gitt personen noen penger.. Så, jeg følger reglene fra ptn .. Men du følger ikke reglene på forumet. du skulle lest retningslinjene på forumet når du registrerte brukeren, Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart. Endret 2. mars 2010 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå