Kakelagringsdirektivet Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ahhhhh, da er ny data bestilt kommer til uka. vet at ikke kabinettet er så bra men nytt kommer Etter TG Os og litt annet er ikke med orke ikke og legge til alt. Handleliste: Her! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har spist opp alt godteriet mitt til TG Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ahhhhh, da er ny data bestilt kommer til uka. vet at ikke kabinettet er så bra men nytt kommer Etter TG Jeg skal stikke og få bestilt meg nytt hovedkort, skjermkort, prosessor og minne til uka. Og kanskje en harddisk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har spist opp alt godteriet mitt til TG We told you! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Er det bare meg eller har aktiviteten i denne tråden sunket kraftig etter forumoppdateringen? Aktiviteten har sunket på forumet generelt etter den. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 prøver å lage liv med tg hylla mi jeg Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Må nesten tenke på hylle og svensketur snart! Er jammen meg ikke lenge igjen til tg, kun 30 dager og 10 timer Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Må nesten tenke på hylle og svensketur snart! Er jammen meg ikke lenge igjen til tg, kun 30 dager og 10 timer Esja, ikke skriv slikt når man har mye som skal gjøres før TG. Må få ferdig hylle og kabinett her. Regner med at kabinettet er klart til lakkering i neste uke. Hylla er gjort på en helg så lenge jeg har det jeg trenger. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har et kabinett jeg må gjøre ferdig jeg også. Jeg må legge fra meg vanen at jeg tror jeg har så god tid. Hva er den billigste løsningen for en enkel hylle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hylleprosjektet har jeg bare overlatt til brodern i år, men harryturen burde man fått unna snart Bare en måned til vi sitter i skipet<3 Billigste løsningen for hylle er nok Ikea. Endret 28. februar 2010 av Slettet+312 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ikea er nok uaktuelt. Tenkte mer på matrialer o.l Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sponplate og noen vinkler/litt 2"x2"?... Det er jo ikke så vanskelig å tenke seg en enkel og billig konstruksjon, håper du klarer det selv. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har spist opp alt godteriet mitt til TG Passa ikke faren din på det for deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ahhhhh, da er ny data bestilt kommer til uka. vet at ikke kabinettet er så bra men nytt kommer Etter TG Jeg skal stikke og få bestilt meg nytt hovedkort, skjermkort, prosessor og minne til uka. Og kanskje en harddisk. Det minner meg på at jeg må få kjøpt inn nye disker til serveren, og så få lagt filene på rett sted. Har vel en drøy dagsjobb der, med tanke på hvor mye som må flyttes. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Fins det no semi-organiserte kjøregreier for Osloområdet? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har spist opp alt godteriet mitt til TG Passa ikke faren din på det for deg? nå har jeg lagt ut bilde av hylla som du spurte etter.den er på forgje side Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har spist opp alt godteriet mitt til TG Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sponplate og noen vinkler/litt 2"x2"?... Det er jo ikke så vanskelig å tenke seg en enkel og billig konstruksjon, håper du klarer det selv. Prisen vil bli? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det minner meg på at jeg må få kjøpt inn nye disker til serveren, og så få lagt filene på rett sted. Har vel en drøy dagsjobb der, med tanke på hvor mye som må flyttes. Mm. Jeg har masse som må organiseres nå. Vært veldig lat på det i det siste. -.- Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 har julegodteri enda jeg...haha..julenisser og påskeegg..mmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå