Petter Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Shit er jo ikke lenge til tg nå! blir artig til uka da vi skal på IKEA og handle hyller Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 tenkte jeg skulle dra til Ikea en tur å se på hyller snart jeg også. se om jeg finner noe passende Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 hehe . hylla mi er snart ferdig skal male den på lørdag Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Min er også ferdig snart Jeg mangler bare å feste noen småting (kabelkanal, hjul, transformator, og ledning så jeg får strøm til hylla)... Kan jeg forresten se bilder av hylla di? Endret 25. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Min er også ferdig snart Jeg mangler bare å feste noen småting (kabelkanal, hjul, transformator, og ledning så jeg får strøm til alle stikkontaktene og lysene)... Kan jeg forresten se bilder av hylla? jada..må bare sette den sammen først..hehe. typen må handle noen vinkler bare. de vi hadde handlet var for store. poster når den er ferdig i dag eller i morgen Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 hylla mi har stått ferdig nå i over ett år men fikk den aldri med meg i 09 håper den kan få bli med i år, trenger virkelig den ekstra plassen litt svartmaling så blir den så pen så, nå er den tagga ned med masse drit lenge leve spritusj hehe Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 hylla mi har stått ferdig nå i over ett år men fikk den aldri med meg i 09 håper den kan få bli med i år, trenger virkelig den ekstra plassen litt svartmaling så blir den så pen så, nå er den tagga ned med masse drit lenge leve spritusj hehe Har du bilder? :F Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har ny pc. Nettopp ferdig med å bygge. Faen skjæra meg det største skjermkortet jeg noensinne har sett. Måtte flytte på begge harddiskene for å få det på plass, heheheheeee. Nå er jeg blakk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvor er det jeg refunderer billetter? Finner ikke igjen valget på PTN, så det her om dagen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvor linker jeg TG billett og PTN crad igjen? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvor er det jeg refunderer billetter? Finner ikke igjen valget på PTN, så det her om dagen. Blir det ikke TG på deg i år Andreas? :o Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Nei, ser ikke ut til det. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Nei, ser ikke ut til det. Jo, må jo det. Må se kabinettet ditt Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Vi er nå en gruppe på 28stk som skal seates, så vi mangler 2 personer for å få seatet den 1. mars. Om en gruppe på 2-10 personer er interessert i å få sikret seg plasser den 1. mars så send en pm til meg om hvor i hallen dere vil sitte, så skal jeg sende melding tilbake om hvem dere skal sette som seater. Håper noen er interessert Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 avskaff hele seating antallet etter dato.... ovenfor er jo ett bevis på missbruk av meningen med greia...sukk Wooohoooo bare å male hylla igjen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 avskaff hele seating antallet etter dato.... ovenfor er jo ett bevis på missbruk av meningen med greia...sukk Hur så? Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 hylla mi har stått ferdig nå i over ett år. osv osv. xD Har du bilder? :F te helga kanskje den står heime hos a mor å der er jeg kunn i helgene =) Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 her er hylla under første strøk kommer en liten tetalj til seinere på den Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Er det bare meg eller har aktiviteten i denne tråden sunket kraftig etter forumoppdateringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå