Rudde Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Pepsi kom på 1800-tallet som ett alternativ til de som ikke ville ha dop i en søt-drikke Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg liker begge deler. Call me crazy. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hey! Noen som vet hvor jeg får kjøpt tomme cola boxer? på tg Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hey! Noen som vet hvor jeg får kjøpt tomme cola boxer? på tg Hohoho, hysterisk. Kanskje jeg skal printe ut masse cola logoer og lime dem rundt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det du kan gjøre, Rudde, er å stille deg ved en panteautomat og betale folk for Colaboksene de har. Det er faktisk det beste forslaget jeg kan komme på, og det beste du noensinne kommer til å få. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Pepsi er wannabe cola, og smaker drit! Cola er for søtt og karamelisert, Pepsi er for tam i smaken.. URGE EDIT: URGE er søtt det og, men ingen slår smaken. Endret 22. februar 2010 av aGal Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 35 dager igjen? og nitten timer så kan vel egentlig si 36 dager Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Pepsi er wannabe cola, og smaker drit! Cola er for søtt og karamelisert, Pepsi er for tam i smaken.. URGE EDIT: URGE er søtt det og, men ingen slår smaken. Kan ikkje seie meg meir einig! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 35 dager igjen? og nitten timer så kan vel egentlig si 36 dager Vennligst ikke pirk, min 19" sier 35 dager. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du skal på TG, Slimda? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jada, i dag var vi over grensen for litt småhandling til TG, 1 kg godteri et brett (24 burker) med Franks og en genial Quick Top. Håper jeg får dratt en tur til, må ha litt mer billig godteri. Bare MSg får lappen så kanskje det blir noe Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg hadde aldri klart å holde meg unna en kilo med godis helt til TG. Den hadde vært borti så jævlig fort. Så, klok av skade, kjøper jeg ikke inn sånt før jeg kommer til Hamar. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg hadde aldri klart å holde meg unna en kilo med godis helt til TG. Den hadde vært borti så jævlig fort. Så, klok av skade, kjøper jeg ikke inn sånt før jeg kommer til Hamar. Kjøp 2 kilo? Det er ikke SÅÅÅ lenge til TG. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Men jeg har ikke kontroll rundt godteri. Best å ta problemet ved rota, og ikke kjøpe annet enn det man skal spise der og da ^^ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Samme her. Kjøper eg eit kilo godteri no er det borte på ei veke, så eg handlar ikkje inn slikt før rett før TG. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg hadde aldri klart å holde meg unna en kilo med godis helt til TG. Den hadde vært borti så jævlig fort. Så, klok av skade, kjøper jeg ikke inn sånt før jeg kommer til Hamar. Ga alt til pappa og ba han gjemme det godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå