Rudde Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg håper jeg slipper å buste deg i menneskehandel, Nopros. Wow, menneskehandel, det har jeg alltid hatt lyst til å prøve! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jaså? Hva ser du etter, da? Jeg skulle gjerne hatt et menneske som var så stort og sterkt at det kunne bære hele TG-lasset mitt inn i en omgang. Og så kunne det sitte i bilen og vente til søndag, og så komme og bære alt ut igjen. Lurer på hva det hadde kostet meg, jeg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg håper jeg slipper å buste deg i menneskehandel, Nopros. He he, neida. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Jaså? Hva ser du etter, da? Jeg skulle gjerne hatt et menneske som var så stort og sterkt at det kunne bære hele TG-lasset mitt inn i en omgang. Og så kunne det sitte i bilen og vente til søndag, og så komme og bære alt ut igjen. Lurer på hva det hadde kostet meg, jeg. Ja den er lett jeg kan skaffe deg han karen her BTW: Ja trucken følger med. Endret 22. februar 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hmm. Name your price, Rudde. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Var i Sverige i dag, ble et brett "mørk hund" (Dark Dog), nye sko og joggebukse til TG Nå må jeg bare få ferdig kabinettet mitt og hylla til TG. Begynner å få det travelt! Må nok frem med dremel i morgen Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hva slags drikke går det av på TG? Brus og energy drikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Cola og redbull virker å være de mest populære drikkene. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg drikker vann, stort sett. Ooooooorker virkelig ikke lunkent drikke, spesielt ikke brus. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Cola og redbull virker å være de mest populære drikkene. Bare fordi du kverker alle som drikker pepsi, tro meg har vært der... Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 jeg holder meg te panter boden jeg =) og forsovidt chixa som flyr rundt med frisk panter slusj Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Cola og redbull virker å være de mest populære drikkene. Bare fordi du kverker alle som drikker pepsi, tro meg har vært der... Hvis dette er sant, elsker jeg deg Tøseguri. (Ikke det at jeg ikke gjorde det fra før av da) Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg er kongereke punktum. Strengt tatt er det vel jeg som er kongereke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Cola og redbull virker å være de mest populære drikkene. Bare fordi du kverker alle som drikker pepsi, tro meg har vært der... Hvis dette er sant, elsker jeg deg Tøseguri. (Ikke det at jeg ikke gjorde det fra før av da) Det er sant, Rudde kan bekrefte det. Jeg forventer å bli overøst av kjærlighet på TG. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg er kongereke punktum. Strengt tatt er det vel jeg som er kongereke. Næhei! Selvfølgelig tøs. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hey! Noen som vet hvor jeg får kjøpt tomme cola boxer? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hva skal du med en Cola-boxer? Jeg for min del heller mer mot björkvin og Björn Borg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Hey! Noen som vet hvor jeg får kjøpt tomme cola boxer? Hva skal du med det? Fylle dem med Pepsi for å skjule det for TøseGuri? Endret 22. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hey! Noen som vet hvor jeg får kjøpt tomme cola boxer? Hva skal du med det? Fylle dem med Pepsi for å skjule det for TøseGuri? Hva ellers? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Pepsi er wannabe cola, og smaker drit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå