Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heldig du..

Jeg var der 9 tiden og måtte stå i kø i 3 hele timer i kaldt regn.. -.-

 

Jeg sto i fire. :hrm:

 

Men i år var det helt ekstraordinært også, da. Jeg har i hvert fall aldri opplevd så kaos innsjekkinga før. Det meste jeg har stått tidligere, er vel to timer, og det var i 2000 da de hadde inngang øverst, og ikke nederst hvor det er nå. Små dører, masse utstyr. Ikke lurt.

Lenke til kommentar
heldig du..

Jeg var der 9 tiden og måtte stå i kø i 3 hele timer i kaldt regn.. -.-

 

Jeg sto i fire. :hrm:

 

Men i år var det helt ekstraordinært også, da. Jeg har i hvert fall aldri opplevd så kaos innsjekkinga før. Det meste jeg har stått tidligere, er vel to timer, og det var i 2000 da de hadde inngang øverst, og ikke nederst hvor det er nå. Små dører, masse utstyr. Ikke lurt.

 

ca 5 timer er rekorden min i kø for å komme inn på TG, var vel i 2001 eller 2002 mener jeg å huske...

husker ikke helt når jeg kom, men det var kjedelig ihvertfall.

Lenke til kommentar
ca 5 timer er rekorden min i kø for å komme inn på TG, var vel i 2001 eller 2002 mener jeg å huske...

husker ikke helt når jeg kom, men det var kjedelig ihvertfall.

 

Haha, det er nice.

 

Da hadde de ennå ikke ordna forskjellig inngang på innsjekk og innlosjering, sant? Jeg husker i hvert fall hvilket helvete det var i 2000, da jeg sto i flere timer med en svær 17" LCD-skjerm og vente på å rykke litt og litt fram. Jeg var 14 år og ikke spesielt sterk. Hadde enorme blåmerker på lårene resten av uka. :D

 

Husker faktisk ikke hvordan køene var i 01 og 02.

Lenke til kommentar
Haha, det er nice.

 

Da hadde de ennå ikke ordna forskjellig inngang på innsjekk og innlosjering, sant? Jeg husker i hvert fall hvilket helvete det var i 2000, da jeg sto i flere timer med en svær 17" LCD-skjerm og vente på å rykke litt og litt fram. Jeg var 14 år og ikke spesielt sterk. Hadde enorme blåmerker på lårene resten av uka. :D

 

Husker faktisk ikke hvordan køene var i 01 og 02.

 

er ikke sikker på om de hadde delt innsjekk og innlosjering, men tror det var adskillt.

tror jeg hadde husket om jeg måtte stå med CRT-skjerm, var ca like gammel som deg da.

 

uansett, køen har blitt mye bedre enn det var på den tiden. selv om det var noe problemer med øken i år når jeg var der.

en time eller to må man uansett regne med, husker jeg var på DreamHack en liten stund senere, var vel 10-15 minutter kø når de åpnet dørene, fantastisk system, da var det ca dobbelt så mange der som på tg.

Lenke til kommentar
er ikke sikker på om de hadde delt innsjekk og innlosjering, men tror det var adskillt.

tror jeg hadde husket om jeg måtte stå med CRT-skjerm, var ca like gammel som deg da.

 

uansett, køen har blitt mye bedre enn det var på den tiden. selv om det var noe problemer med øken i år når jeg var der.

en time eller to må man uansett regne med, husker jeg var på DreamHack en liten stund senere, var vel 10-15 minutter kø når de åpnet dørene, fantastisk system, da var det ca dobbelt så mange der som på tg.

 

Bah, jeg mente selvsagt CRT-skjerm. Jeg var ikke så langt foran at jeg hadde 17" LCD i 2000, hehe.

Om jeg husker rett, så var det i 2001 de delte ut de første PTN-kortene, og da er jeg rimelig sikker på at vi fikk dem ved inngangen i sør-enden, der man går inn nå. Det vil si at 2000 må ha vært det siste året de sendte folk inn til både innsjekk og innlosjering i nord-enden, og takk gud for det. Ekstremt dårlig flyt når folk skal inn og ut samtidig gjennom en så liten dør.

 

Hvordan gjør de det på Dreamhack, egentlig?

Lenke til kommentar
Nja, tror nok vi blir hele uken om vi drar. Vi er fra Bergen, så er et par timer med tog.

 

Men vi lurer litt på om det er et positivt miljø og slikt, har nemlig hørt litt rykter om at det er en god del fjortisfyll og uhyggelige folk som bare vil lage kvalme.

 

Har dere tenkt å være der en hel uke uten pc? 0.o

Det tror jeg, helt ærlig, kan bli litt vel kjedelig.

 

Ja, det skjer ting stort sett hele tiden, men alt er ikke like interessant å være med på. Dessuten ville jeg syntes det var litt teit å kjøpe to plasser om man ikke skal bruke dem til det de er ment til. Dyrt også, ikke minst. :p

 

Fjortisfyll er det ikke. Uhyggelige folk, njæh. Topp stemning, vil jeg heller kalle det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...