Slimda Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kan dere slutte å telle ned? jeg blir stresset av det. Er da ikke noe stress å telle ned! Er jo en begivenhet man skal se frem til! Glede seg til! Det er jo som jul, bare påske! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor får jeg ikke til og retunere biletten min? Når jeg klikker på Refunds, velger 1 billett også trykker jeg på billetten min, for og retunere den. Men så kommer jeg bare oversikten av billetten. :S nvm. Fikk det til nå. ;P Hva mener du med å returnere billetten din? Har du ikke tenkt å dra på TG? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nope. Gidder ikke likevell. Har fått meg leilighet nå som jeg skal flytte inn i på akkurat samme dato som da TG er. + Jeg trenger pengene til møbler og slikt. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Nope. Gidder ikke likevell. Har fått meg leilighet nå som jeg skal flytte inn i på akkurat samme dato som da TG er. + Jeg trenger pengene til møbler og slikt. du får komme neste år da åååå i am sooooo happy. snille snille sjefen vår på jobben har gitt meg mere vakter slik at jeg skal få tjene penger til tg Endret 18. februar 2010 av Estella! Lenke til kommentar
alehalse Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Får man TG10 kaffikoppen på selve TG eller? ^^, Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Da var det kjøpt matbillett! Blir deilig med frokost og middag Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Får man TG10 kaffikoppen på selve TG eller? ^^, Meinar eg leste det ein stad, ja Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som har fått noe mer info om matbilletten? Sånn som hvor maten kommer til å være. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som har fått noe mer info om matbilletten? Sånn som hvor maten kommer til å være. går absolutt ut ifra at den er å finne i kantina som er der. det er ganske natturlig at det er der når man ser på menyen de har plukket ut. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kan dere slutte å telle ned? jeg blir stresset av det. Er da ikke noe stress å telle ned! Er jo en begivenhet man skal se frem til! Glede seg til! Det er jo som jul, bare påske! Om du hadde hatt min liste av ting som må skje riktig og havne i boks før TG hadde du vært stresset du og. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Får man TG10 kaffikoppen på selve TG eller? ^^, A TG10 branded coffee mug which you will get when you arrive at TG. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Gleder meg Eneste problemet er at jeg ikke har noen å sitte på med... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvor drar du fra da? Kan jo hende noen her har plass i bilen og skal forbi =) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bor i sør-norge jeg Nærmere bestemt i Saltnes, en drøy halvtime fra fredrikstad.Kart! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Da kan ikke jeg hjelpe deg hvertfall Men tog da? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Nei, det er så mye styr med å ta tog... Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Kjører fra Fredrikstad her, men har ikke plass til et gram mer i bilen. Er 3 personer, som igjen skal ha med seg madrass og andre diverse utstyr. Men tog er ikke så ille det altså Er jo mange andre som også tar toget. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Tja, kanskje jeg skal ta toget likevel... Får se. Synd at det ikke var mer plass i bilen din da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Noen som gidder å slenge ut den HW-rekka bakgrunnen igjen? Takk Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) EDIT: Elite! Endret 21. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå