Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Er det virkelig så god plass i en sovepose?
For vi folk er slanke og friske, ja. ;)
Uansett om man er slank eller tjukk, kan det da ikke skje så fryktelig mye action i en sovepose. :!:
Blir nok ingen doggystyle eller omvendt cowgirl, men pokker og, vi snakker sovepose her. Har du aldri vært i sengs med en dame på en enkelt-madrass?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har tips til noen billigere hodetelefoner som har mikrofon?
Sennheiser(?) PC350..

800 er for dyrt for et par hodetelefoner blir bare ødelagt :(
Nei, dårlige hodetelefoner blir ødelagt. Gode blir ikke, da må du fysisk gjøre noe med de for at de skal bli det.

for meg er ikke støydemping viktig på TG skal sitte ved siden av et monsteranlegg så det hjelper nok lite.
Hehe, det er nettopp derfor jeg leter febrilsk etter noe som kan holde meg litt skjermet. Du har bare gitt opp allerede skjønner jeg? :p

Gi ikke opp, vi orker ikke konstant musikk hele tiden vi heller :p
Lenke til kommentar

Hva? Jeg trodde dere skulle sette opp vaktliste og hele greia, jeg? :p

Neida, jeg tror dette går veldig bra, jeg. Blir det for ille, kan man jo bare gå en runde i skipet for å rette litt på hørselen igjen. Gleder meg som rakkern til å være en del av det gigantiske prosjektet, altså. :fun:

Går også ofte an å feste soveposene sammen med gliselåsen. :fun:

Oh noes, nå ender det vel med at ingen sover alene snart =/

Lenke til kommentar

Hva? Jeg trodde dere skulle sette opp vaktliste og hele greia, jeg? :p

Neida, jeg tror dette går veldig bra, jeg. Blir det for ille, kan man jo bare gå en runde i skipet for å rette litt på hørselen igjen. Gleder meg som rakkern til å være en del av det gigantiske prosjektet, altså. :fun:

EG OG!!! :D Dette blir DIGG!

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Hvor mange plasser hylla har vært på? Skal vi se, jeg tok den med meg til sørlandet i sommer. Alltid fint i Arendal, vet du. Så var vi i Hemsedal forrige vinterferie, og en tur til Bergen i jula. Ja, også ble den laget i Skåne, da. Så det er vel alle stedene den har vært.

Hva den kosta husker jeg faktisk ikke. Petteeeer?

Lenke til kommentar
Hvor mange plasser hylla har vært på? Skal vi se, jeg tok den med meg til sørlandet i sommer. Alltid fint i Arendal, vet du. Så var vi i Hemsedal forrige vinterferie, og en tur til Bergen i jula. Ja, også ble den laget i Skåne, da. Så det er vel alle stedene den har vært.

Hva den kosta husker jeg faktisk ikke. Petteeeer?

som i hvor mange plasser gikk den over..... som to,ti+++

Lenke til kommentar
Også pene jenter sikler og fiser når de sover.
Hva skal de i soveposen min om de sover? Var ikke planen min!

Nei, planen din var å ligge og tafse på en jente midt blant masse hormonelle gutter? Blir ikke det litt vel kinky, Slimda? Eller er du av typen som liker å bli betraktet mens han holder på? Jeg dømmer ingen, jeg, altså. :)

Hormonelle? Resten av stakkarene som blir seere er vel mer opptatt i byksorna ^^

Glede seg til TG gjør man uansett :)

Nasty er det nok. Komisk var det òg.

Nei, om det skulle komme en jente i soveposen min, skulle jeg nok klart å finne en litt mindre eksponert plass enn en av hovedgangene...

Scenen? :thumbs:

Lenke til kommentar
Hormonelle? Resten av stakkarene som blir seere er vel mer opptatt i byksorna ^^

Glede seg til TG gjør man uansett :)

Ja, man er da høyst hormonell når man er i midten av tenårene. Det kalles gjerne puberteten, og kan være en veldig følelsesmessig og fysisk utfordrende periode. Men de fleste kommer seg gjennom det, altså. Ikke vær redd. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...