TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 liker å tro at man kan få litt privat-liv på TG jeg også, det blir stort sett med tanken men... Det er ikke mye privatliv jeg ønsker meg på TG, men jeg vil gjerne gå på do alene, dusje så alene som mulig, sove uten noen andre oppi soveposen og gjerne ha godt nok headset til at jeg kan høre det jeg driver med på PC-en. Utover det, bryr jeg meg egentlig veldig lite. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 liker å tro at man kan få litt privat-liv på TG jeg også, det blir stort sett med tanken men... Det er ikke mye privatliv jeg ønsker meg på TG, men jeg vil gjerne gå på do alene, dusje så alene som mulig, sove uten noen andre oppi soveposen og gjerne ha godt nok headset til at jeg kan høre det jeg driver med på PC-en. Utover det, bryr jeg meg egentlig veldig lite. det er da privatliv nok det det ermer enn de fleste får til tror jeg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nei, det kan være vanskelig å holde soveposen tom for andre mennesker. Det er et stadig tilbakevennende problem. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Sier ikke nei takk til en pen jente i soveposen min... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Også pene jenter sikler og fiser når de sover. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har en ledig seng ikke langt fra hallen, Martine Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jaså, Jonas? Jeg trodde folk her hadde gått mann av huse for å få sove hos deg for lenge siden, jeg. Ble ikke en eller annen drept også, i de opptøyene? Synes så tydelig å huske det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Også pene jenter sikler og fiser når de sover.Hva skal de i soveposen min om de sover? Var ikke planen min! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Også pene jenter sikler og fiser når de sover.Hva skal de i soveposen min om de sover? Var ikke planen min! Nei, planen din var å ligge og tafse på en jente midt blant masse hormonelle gutter? Blir ikke det litt vel kinky, Slimda? Eller er du av typen som liker å bli betraktet mens han holder på? Jeg dømmer ingen, jeg, altså. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jaså, Jonas? Jeg trodde folk her hadde gått mann av huse for å få sove hos deg for lenge siden, jeg. Ble ikke en eller annen drept også, i de opptøyene? Synes så tydelig å huske det. Alt for deg vet du. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Også pene jenter sikler og fiser når de sover.Hva skal de i soveposen min om de sover? Var ikke planen min! Nei, planen din var å ligge og tafse på en jente midt blant masse hormonelle gutter? Blir ikke det litt vel kinky, Slimda? Eller er du av typen som liker å bli betraktet mens han holder på? Jeg dømmer ingen, jeg, altså. Ekshibisjonisme ftw! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Alt for deg vet du. Det tolker jeg som rent sengetøy hver kveld, frokost på senga og at noen vasker og tørker klærne mine mens jeg sover. Du er snill du, Jonas. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Også pene jenter sikler og fiser når de sover.Hva skal de i soveposen min om de sover? Var ikke planen min!Nei, planen din var å ligge og tafse på en jente midt blant masse hormonelle gutter? Blir ikke det litt vel kinky, Slimda? Eller er du av typen som liker å bli betraktet mens han holder på? Jeg dømmer ingen, jeg, altså. Var faktisk noen som gjorde det midt på en madrass under TG05. Var rimelig komisk, da vaktene var "litt" treige med å komme og rydde de bort. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det kommer til å bli hyggelig med litt Arne. Og noen som alltid tuter med de jævla lufthornene eller hva det nå kalles! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Var faktisk noen som gjorde det midt på en madrass under TG05. Var rimelig komisk, da vaktene var "litt" treige med å komme og rydde de bort. Det er litt nasty, synes jeg. Greit at man ikke klarer styre seg, altså, men det finnes en del steder man kan gjemme seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nasty er det nok. Komisk var det òg. Nei, om det skulle komme en jente i soveposen min, skulle jeg nok klart å finne en litt mindre eksponert plass enn en av hovedgangene... Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det virkelig så god plass i en sovepose? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det virkelig så god plass i en sovepose?For vi folk er slanke og friske, ja. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det virkelig så god plass i en sovepose?For vi folk er slanke og friske, ja. Uansett om man er slank eller tjukk, kan det da ikke skje så fryktelig mye action i en sovepose. :!: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Man kan jo helgardere seg og kjøpe sånn tomanns-sovepose. Hvis man er tynn nok, kan man jo få plass til både to og tre ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå