Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312

Får bare mer og mer skryt det headsettet der... Ser ut til at det blir kjøpt inn før TG.

 

Hva med linser?

 

Linser fungerer, men best om man har dagslinser og ikke er alt for surrete. Jeg sovna med mine, våkna igjen, glemte jeg hadde de på fordi de hadde tørka sånn og tok på nye. Merka det ikke før jeg tok de av om kvelden igjen xD blir litt tørr og sår i øya av linser når man sover lite, men om man varierer med briller synes jeg det er bedre enn bare briller :p

Lenke til kommentar
You guys, apropos DT 770 Pro, er dette et bra headset med tanke på støydemping? Dere skryter jo sånn av det, at jeg trodde det skulle være jævlig stiv pris på det. Men 1500,- hos HPX.no er jo overkommelig for et bra headset. Jeg ser etter noe som kan stenge ute mye av støyen på TG, nemlig.

 

Hvordan sitter de på hodet, forresten? Får man vondt rundt ørene etter hvert, som med mange andre headset? Blir man varm og sånt?

 

De sitter overraskende godt på hodet, går helt rundt ørene, og isolerer like godt som dårlige hørselvern ;) Man får ikke vondt i ørene, og lydbildet er veldig bra selv om man hører på varierte musikk-sjangre. Men du burde være klar over at de har en ganske sterk (med god!) bass, noe som kan være kjekt å vite ;)

 

Støydempingen er altfor bra. Beste jeg noensinne har prøvd i hvert fall. (har to kompiser med det) Og ettersom det er jeg som må prøve å få kontakt med de under eventuelle LAN samenkomster, så vet jeg at du må skrike ganske sø høyt for at de skal høre en døyt.

 

Lydopplelvsen er vel egentlig den sterkeste siden dens, og gjør det særdeles bra. Bare å lese testen fra HW.no. Får nok headsett som er bedre med tanke på "surround", men skal du ha ren og skjær GOD lyd, så er det et must.

 

At det dekker de fleste sine ører, og er behagelige å ha på i lang tid er et stort pluss. Men veier jo litt da, så blir jo kanskje litt sliten i nakken ?

 

De veier ikke mye etter min mening. Overraskende lite for å være ærlig :) 270kg er da ikke så mye? :)

Lenke til kommentar
De veier ikke mye etter min mening. Overraskende lite for å være ærlig :) 270kg er da ikke så mye? :)

 

270kg headsett er nå en god del, merker det i nakken etter en stund :p

blir vel slikt headsett på meg også tenker jeg.

 

btw, jeg har endelig fått bekreftet at det blir TG på meg i år :)

Lenke til kommentar
for meg er ikke støydemping viktig på TG skal sitte ved siden av et monsteranlegg så det hjelper nok lite.

 

Hehe, det er nettopp derfor jeg leter febrilsk etter noe som kan holde meg litt skjermet. Du har bare gitt opp allerede skjønner jeg? :p

liker å tro at man kan få litt privat-liv på TG jeg også, det blir stort sett med tanken men...

 

uansett, ingen som har aktivt støydempende headsett å anbefalle til en normal pris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...