Estella! Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Men nå er det ikke sånn at det er maks to plasser per person. At noen ikke kunne stille seg i kø tidsnok er faktisk ikke de som sitter med tre plasser sitt problem. De har betalt for alle tre plassene og like rett på alle tre som du har på din ene. huff....egoistiske holdninger er det verste jeg vet.. "så lenge JEG får plass gir jeg f i alle andre" kanskje jeg skal oppføre meg som en stor egoist når jeg kommer på tg. gi totalt f i alle rundt meg Endret 15. februar 2010 av Estella! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 "Huff, så lenge mine venner får plass, gir jeg faen i hva alle andre har lyst til" Ja, det er sannsynligvis unødvendig med tre plasser per person, men det er ingen andres enn ens egen feil dersom man ikke stilte seg i kø tidlig nok. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 "Huff, så lenge mine venner får plass, gir jeg faen i hva alle andre har lyst til" Ja, det er sannsynligvis unødvendig med tre plasser per person, men det er ingen andres enn ens egen feil dersom man ikke stilte seg i kø tidlig nok. Nei, men det er egoistisk og unødvendig å bruke tre plasser så lenge det er folk som ikke får plass. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Om det serveres kaker i et selskap og jeg tar meg en ekstra bit på slutten av kvelden, kan ikke noen komme og whine dagen etterpå fordi de ikke fikk kake. Det er samme greie her. Alle som har et høyt og inderlig ønske om å komme seg på TG, kan det om de vil. Endret 15. februar 2010 av Olum Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er en jækla dårlig sammenligning. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Absolutt, Tina. DT-770 er verdt det. Tok og googla den, og nå fikk jeg lyst på også! O_O Ser helt utrolig behagelig ut, og pen er den også. Tror jeg må spare opp til den... Om du synes de ser pene ut nå, har du virkelig noe å glede deg til om du bestemmer deg for å kjøpe et set BTW, jeg liker kake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hva med linser? Linser er nogo under tider med lite søvn. Funker sikkert første dagen, men de andre blir det dårlig med. Linser funker helt fint, har selv brukt det et par av årene på TG. Bare en passer på å skifte jevnlig om en har dagslinser går det uten større problemer. Men, briller er mest behagelig, helt klart. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Helt enig! Dessverre var mitt eksemplar ødelagt da jeg fikk det... Jeg fikk tilbake pengene, og brukte dem på nytt kabinett (Corsair 800D), så nå får jeg vel snart spandere på meg et nytt eksemplar bare jeg får spart opp litt penger Ja, sitter her å tester, samt skriver test av det kabinettet, og må si meg såpass fornøyd at jeg fikk veldig lyst å kjøpe det for godt. Det i tillegg til headsett blir en del penger ut av vinduet.... Og jeg som har så veldig lyst på 30" PC-skjerm.... Den ser det dårlig ut for. Men noe logitech 35 blir det nok ikke nei. "Fjortisfaktoren" er litt for høy, samt at lydkvaliteten ikke virket særlig høy. Har hatt/har en steelsound 5H V2, og værre lydkvalitet skal du lete lenge etter. (egentlig ikke så vanskelig, men særlig bra var det nok ikke) Blir ikke noe lignende denne gangen nei! Har prøvd både MMX 300 og DT 770 Pro fra Beyerdynamic og må si meg meget imponert. MMX 300 blir overkill, og unødvendig spør du meg. Like god lyd i de begge. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Nå har ikke jeg prøvd MMX 300 men jeg gidder ikke å kjøpe det i og med at jeg kommer til å bruke headsetet til andre ting enn gaming/ventrilo/skype... Om jeg skal ha nytt headset nå blir det for å få god lydkvalitet når jeg hører på musikk, så da får jeg heller bruke en "ekstern" mikrofon ved siden av, de få gangene jeg har bruk for det Corsair 800D er jeg veldig fornøyd med, men det er nesten for enkelt å bygge i det... Jeg skulle nesten ønske jeg heller hadde hatt et kabinett som er mer "ment" for modding Endret 15. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hehe, har vel nesten aldri brukt så lang tid på å bygge i det. Brukte vel en noe rundt 24t på saken. hehe. Men så tok det sin tid, og en del fantasi til for å feste to radiatorer, en pumpe og vanntank. Den ene dobble radiatoren gik ksom fot i hose, det er det satt opp for. Men den single radaiatoren kunne ikke plasseres nederst i kabinettet pga for stor strøfmorsyning, eller i viften på baksiden, da hovedkortkjøleren også var for stor. Så uten å "ødelegge", eller gjøre modifikasjoner på kabinettet så ble det til å feste radiatoren på baksiden, uten å få det til å virke stygt. Tok sin tid ja. Samt at vanntanken også var noe herk. Men til et mer "normalt" oppsett så er det piece off cake. Edit: Baksiden ble såpass full av ledninger og vannrør at det var vanskelig å få igjen bakdøra. (måtte en del sortering og finplassering bakpå for å få den igjen overhode) Er litt for lite plass p åbaksiden synes jeg. De kunne mer enn gjerne lagd kabinettet 1 elelr to cm bredere. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Selvfølgelig blir det verre når man skal ha vannkjøling, men om man kun kjører på med vifter og grei luftgjennomstrømning blir et for enkelt å montere Jeg er enig i at kabinettet kunne vært litt bredere for å få bedre plass på baksiden. Sleevede PSU-kabler blir fort ganske tjukke... EDIT: Burde vi ikke heller diskutere dette i Hardwarekaféen eller Deres kabinetter her!? Endret 15. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 wohooo måtte bare ut og gjøre noe....blir så irritert noen ganger...så det har endt opp i nesten komplett tg hylle ting.... mangler bare hylene... til og med kjøpt en en skikkelig passende lampe Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Tror kanskje jeg bare kalrer meg med en plass denne gangen på TG. De siste gangene har jeg tatt opp i hvert fall 1,5-2 plasser. Har ikke vært noe problem, da vi sitter mange sammen så det er avtalt satt av litt ekstra plass. (samt at det alltids er noen som ikke møter opp, eller litt ekstra plass her og der som kan utnyttes når man sitter mange samlet) Grunnen til dette er pga stort kabinett. Har so msagt byttet til det "lille" Corsair 800D, så nå kanskje jeg klarer meg med 60x80 cm. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Corsair 800D tar opp så og si hele plassen i hylla mi... (se oppdatering 11 i linken) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1191098&hl= Endret 15. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Jepp. Så lenge hylla tåler tyngden så skal jeg få presset den inn i hylla. Veide kabienttet med innhold til 32 KG. Det er dog 13 KG mindre enn forrige, som av plassmessige grunner måtte stå på gulvet. Men tror det blir bra med Corsair 800D i hylla jah! Blir oppglødd bare ved tanken. Hmm, fikk lyst å gå i gang med et nytt kabinettprosjekt når jeg så den "bloggen". Allerede fylt opp det som er å fylle opp i Corsair-kabinettet. Blir jo fort en 7-8 harddisker. (i skrivende stund går det akkurat siden den ene er defekt) En ekstra SSD, samt masse lagring (2TB? Eventuelt en ekstra 1,5 TB for Raid 0) til TG hadde jo vært knall da. Endret 15. februar 2010 av Andrull Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hmm, fikk lyst å gå i gang med et nytt kabinettprosjekt når jeg så den "bloggen". Gjør det! Du kan jo også ta en titt på arbeidsloggen min for Corsair 800D om du har lyst Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 You guys, apropos DT 770 Pro, er dette et bra headset med tanke på støydemping? Dere skryter jo sånn av det, at jeg trodde det skulle være jævlig stiv pris på det. Men 1500,- hos HPX.no er jo overkommelig for et bra headset. Jeg ser etter noe som kan stenge ute mye av støyen på TG, nemlig. Hvordan sitter de på hodet, forresten? Får man vondt rundt ørene etter hvert, som med mange andre headset? Blir man varm og sånt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 De sitter meget godt. Jeg får ikke vondt rundt ørene / i ørebrusken slik det er med mange andre headsett. Det blir til tider litt klamt, men det løses enkelt ved å lufte noen minutter annenhver time or so. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er nice. Jeg har ikke ett eneste headset som sitter rundt hele øret og som ikke gjør vondt etter en times tid. Hvordan er støydempingen, da? Og lydopplevelsen generelt? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Støydempingen er altfor bra. Beste jeg noensinne har prøvd i hvert fall. (har to kompiser med det) Og ettersom det er jeg som må prøve å få kontakt med de under eventuelle LAN samenkomster, så vet jeg at du må skrike ganske sø høyt for at de skal høre en døyt. Lydopplelvsen er vel egentlig den sterkeste siden dens, og gjør det særdeles bra. Bare å lese testen fra HW.no. Får nok headsett som er bedre med tanke på "surround", men skal du ha ren og skjær GOD lyd, så er det et must. At det dekker de fleste sine ører, og er behagelige å ha på i lang tid er et stort pluss. Men veier jo litt da, så blir jo kanskje litt sliten i nakken ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå