Durochris Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Logitech G35 er kjempe bra Isolerer bra og god lyd Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Siste natta spurte jeg en fyr om å dempe seg et par rader bak hwrekka vekk fra scenen. Men neida.... idiot. Og når noen spiller musikk og er AFK fra plassen sin veeldig mye så mister musikken sjarmen sin. Men ja, støy er en del av TG og kjempemorsomt å være en del av. that is why you bring cutting ecuipment to lanparties. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 15. februar 2010 av WheelMan Skjul-tag på stort bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 DT 770 så skikkelig gode ut, men har ikke råd til de nå. =( De er for gode. Jeg kjøpte meg de for litt over to år siden, og jeg elsker de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg prøver å overtale Lasse til å kjøpe de til meg, men det ser dårlig ut du:P Kikker på G35 også, siden det var billigere... Men vet ikke helt jeg, kansje berde å spare opp peng også kjøpe det jeg egentlig vil ha:P Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Absolutt, Tina. DT-770 er verdt det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Siste natta spurte jeg en fyr om å dempe seg et par rader bak hwrekka vekk fra scenen. Men neida.... idiot. Og når noen spiller musikk og er AFK fra plassen sin veeldig mye så mister musikken sjarmen sin. Men ja, støy er en del av TG og kjempemorsomt å være en del av. that is why you bring cutting ecuipment to lanparties. Ehemm... Sennheiser HD 280 PRO hadde jeg, så ikke kom her og klag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Siste natta spurte jeg en fyr om å dempe seg et par rader bak hwrekka vekk fra scenen. Men neida.... idiot. Og når noen spiller musikk og er AFK fra plassen sin veeldig mye så mister musikken sjarmen sin. Men ja, støy er en del av TG og kjempemorsomt å være en del av. that is why you bring cutting ecuipment to lanparties. Ehemm... Sennheiser HD 280 PRO hadde jeg, så ikke kom her og klag.. Jeg tror han hintet til at du burde huske på å ta med deg avbiterkabel på lan, sånn med tanke han du møtte på siste natta på Tg, som ikke ville skru ned musikken. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 skjønte ikke helt hva du mente med svaret SpecialForce men jeg mente som TøseGuri sa Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 DT-770 er verdt det. Helt enig! Dessverre var mitt eksemplar ødelagt da jeg fikk det... Jeg fikk tilbake pengene, og brukte dem på nytt kabinett (Corsair 800D), så nå får jeg vel snart spandere på meg et nytt eksemplar bare jeg får spart opp litt penger Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Kommer til å måtte velge mellom pest eller kolera jeg, har briller, og får sterk hodepine etter en halvtimes bruk med øreklokker pga briller. Får vel bruke sånne ørepropper.. Endret 15. februar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Hva med linser? Endret 15. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har same problemet sjølv. Og linser er dyrt. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 akk kjenner jeg blir litt sint. er mange folk som venter på bilett i vente køen så få jeg vite om golk som har tre plasser hver .... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hva med linser? Linser er nogo under tider med lite søvn. Funker sikkert første dagen, men de andre blir det dårlig med. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 akk kjenner jeg blir litt sint. er mange folk som venter på bilett i vente køen så få jeg vite om golk som har tre plasser hver .... Vi har 5 ekstra Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 akk kjenner jeg blir litt sint. er mange folk som venter på bilett i vente køen så få jeg vite om golk som har tre plasser hver .... Hadde de stilt seg i kø med en gang, hadde de nok fått billetter. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) akk kjenner jeg blir litt sint. er mange folk som venter på bilett i vente køen så få jeg vite om golk som har tre plasser hver .... Hadde de stilt seg i kø med en gang, hadde de nok fått billetter. nå er det ikke alle som kan bare stille seg i kø av forskjellige grunner(er ikke alle som får penger av mor og far). skulle vært regler for max to plasser hver. hvis man ikke klarer seg med den plassen begynner jeg virkelig å lure Endret 15. februar 2010 av Estella! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Absolutt, Tina. DT-770 er verdt det. Tok og googla den, og nå fikk jeg lyst på også! O_O Ser helt utrolig behagelig ut, og pen er den også. Tror jeg må spare opp til den... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Men nå er det ikke sånn at det er maks to plasser per person. At noen ikke kunne stille seg i kø tidsnok er faktisk ikke de som sitter med tre plasser sitt problem. De har betalt for alle tre plassene og like rett på alle tre som du har på din ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå