Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får berre håpe det ikkje fører til alt for mykje lyd (i og med at scena blir meir "midt i hallen" enn før).

:ph34r: for mye lyd??? er det virkelig noe som heter det på tg??

 

 

WORD!

 

 

 

eneste som kan være problemet er vis du spiller css og hører musikken bedre enn folka på spillet :)

Lenke til kommentar

Som egentlig ikke er et problem. Å sitte på TG skal ikke være det samme som å sitte hjemme. Mye lyd er en god ting, og gjerne fra flere kilder. Musikken skal være irriterende og rotete. Scena skal overdøve alt sammen, og irritere alle som vil gjøre noe annet. Det er sånn TG skal være.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hey hey hey! EG har ikkje noko imot mykje lyd, men eg veit det er mange andre som har det... :p

 

Hvis de har noe imot høy lyd, irriterende lyd og lyd fra hundreogørten forskjellige steder samtidig burde de nesten revurdere om TG er noe for dem. Dreamhack er jo et alternativ.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Hey hey hey! EG har ikkje noko imot mykje lyd, men eg veit det er mange andre som har det... :p

 

Hvis de har noe imot høy lyd, irriterende lyd og lyd fra hundreogørten forskjellige steder samtidig burde de nesten revurdere om TG er noe for dem. Dreamhack er jo et alternativ.

har de ikke lov med høytalere der??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så vidt jeg vet er ikke høyttalere lov der, kun headset. Dreamhack er mer fokusert på LAN-biten, TG er mer fokusert på partybiten.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jaha. Jeg har faktisk noe imot ekstrem støy. Jeg blir ikke lykkelig av å bli holdt våken siste natta av hovedanlegget og Bananaphone, samtidig som de maser om at vi skal sove nok hvis vi skal kjøre hjem.

 

Jeg tror nok alle har sin grense for hvor mye lyd som faktisk er gøy. Det er ikke sånn at jeg sitter på TG og river meg i håret fordi folk rundt meg spiller musikk, men om det er jævlig høyt jævlig lenge, kan jeg bli muggen. Når det er sagt, synes jeg selvsagt det skal være mye leven på dataparty. Men det er en grense for alt, og det bør ikke være sånn at folk ikke skal tørre å si fra fordi de da vil bli bedt om å holde seg hjemme.

Lenke til kommentar
siste natta er jeg for dempa musikk etter kl 4 pga sikkerheten til de som skal kjøre hjem

 

Senest. Altså, jeg synes det blir rimelig dobbeltmoralistisk når man først maser om at sjåførene må sove nok, og så skrur de på en eller annen jallasang som kan gå på repeat hele natta. Når klokka nærmer seg 05-06 på morran, ber de gjerne om en siste lydkrig også. Bare sånn for å sette et ordentlig punktum for søvnforsøket.

 

Akkurat det opplegget synes jeg er teit. Og det gjør det faktisk ganske vanskelig for oss som kjører å være forsvarlig uthvilte når vi skal hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...