Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan gjør folk det når de skal ha med madrasser på toget/bussen?

man har opplåsbar eller liggeunderlag.

 

Da må jeg nok skaffe meg en oppblåsbar om jeg skal på TG. Liggeunderlag blir nok litt tynt å ha rett på betong ;)

liggeunderlag funker egentlig fint det. klarte meg med det på 2 tg er jeg, bare ikke de tynneste. med opplåsbar så må du enten tømme ut lufta hver gang eller finne deg i at andre legger seg på den hvis du lar den ligge

Endret av estella_87
Lenke til kommentar
Sovepose holder, når du legger deg er du jo så trøtt uansett... :p.

Det hjelper også på ryggen etter en dag i kontor stolen med litt hard underlag.

 

Jeg tror er liggeunderlag ville blitt hard nok for meg, men jeg hadde nok sovna etterhvert uansett ;)

 

Jeg tror jeg har sett bilder av folk som har sovet under bordet ved PC'ne sine, men er det god plass til det? Noen fordeler eller ulemper?

Lenke til kommentar
Sovepose holder, når du legger deg er du jo så trøtt uansett... :p.

Det hjelper også på ryggen etter en dag i kontor stolen med litt hard underlag.

 

Akkurat det har jeg også funnet ut når jeg har vært på lan, når du først er trøtt så sovner man hvor som helst. Og selv synes jeg det av og til er litt digg å ligge hardt så lenge jeg har en pute under hodet :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar
*snip*

 

Akkurat det har jeg også funnet ut når jeg har vært på lan, når du først er trøtt så sovner man hvor som helst. Og selv synes jeg det av og til er litt digg å ligge hardt så lenge jeg har en pute under hodet :p

Pute er jo et must da. :love: Ingen pute ingen søvn :thumbup:

 

*snip*

Jeg tror jeg har sett bilder av folk som har sovet under bordet ved PC'ne sine, men er det god plass til det? Noen fordeler eller ulemper?

Det er ikke lov til å sove under plassen din på TG

Endret av martin808
Lenke til kommentar
*snip*

 

Akkurat det har jeg også funnet ut når jeg har vært på lan, når du først er trøtt så sovner man hvor som helst. Og selv synes jeg det av og til er litt digg å ligge hardt så lenge jeg har en pute under hodet :p

Pute er jo et must da. :love: Ingen pute ingen søvn :thumbup:

 

*snip*

Jeg tror jeg har sett bilder av folk som har sovet under bordet ved PC'ne sine, men er det god plass til det? Noen fordeler eller ulemper?

Det er ikke lov til å sove under plassen din på TG

 

Daså ;) Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
*snip*

 

Akkurat det har jeg også funnet ut når jeg har vært på lan, når du først er trøtt så sovner man hvor som helst. Og selv synes jeg det av og til er litt digg å ligge hardt så lenge jeg har en pute under hodet :p

Pute er jo et must da. :love: Ingen pute ingen søvn :thumbup:

 

*snip*

Jeg tror jeg har sett bilder av folk som har sovet under bordet ved PC'ne sine, men er det god plass til det? Noen fordeler eller ulemper?

Det er ikke lov til å sove under plassen din på TG

 

Daså ;) Hvorfor ikke?

Er nok i tilfelle brann. :hmm:

Enklare å sjå om alle er ute når ingen ligg å gøymer seg under borda :thumbup:

Lenke til kommentar

Flere spørsmål:

1. Du skal jo være der i 5 (?) dager, blir man ikke litt lei av å spille hele tiden?

2.Har noen stjålet noe av deg før? Er redd for at noen skal sveipe forbi pulten min når jeg ikke er der og ta med litt av hvert..

3. Er det lang kø for å komme inn? Er det nesten like greit å komme et par timer etter at det har åpnet, fordi du mest sannsynlig ikke kommer inn før det allikevel?

4. Kan man kjøpe spill der hvis man går lei av alle man har?

Lenke til kommentar

Wuvahef:

1. ja, men de fleste dagene sitter ikke i 5 døgn å gamer, det er faktisk en god del andre ting å gjøre der, konserter, konkuranser div aktiviteter fra chillout, osv.

2. aldri, men ta godt vare på sakene dine, det er noe tyveri der, ikke la mobilen og lommeboken ligge fremme når du går-

3. ja, jeg pleier å komme litt utpå dagen første dag, orker ikke stå i kø i mange timer.

4. ja, det er en del butikker der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...