War Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Man burde pakke ned pc osv nå så man ikke glemmer viktige ting som mus osv. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Man burde pakke ned pc osv nå så man ikke glemmer viktige ting som mus osv. Skøyern_! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Jeg gleder meg som en 17årig pcnerd til TG! I motsettning til den 25år gammle undertøys modellen du er? I lol'd. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Virker litt stress å få med seg både klær, sovepose, data ting osv osv.. spesielt om man reiser alene..hmmmmm Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Virker litt stress å få med seg både klær, sovepose, data ting osv osv.. spesielt om man reiser alene..hmmmmm ...spesielt om man ikke har bil. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Hvordan gjør folk det når de skal ha med madrasser på toget/bussen? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Hvordan gjør folk det når de skal ha med madrasser på toget/bussen? man har opplåsbar eller liggeunderlag. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Hvordan gjør folk det når de skal ha med madrasser på toget/bussen? man har opplåsbar eller liggeunderlag. Da må jeg nok skaffe meg en oppblåsbar om jeg skal på TG. Liggeunderlag blir nok litt tynt å ha rett på betong Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Hvordan gjør folk det når de skal ha med madrasser på toget/bussen? man har opplåsbar eller liggeunderlag. Da må jeg nok skaffe meg en oppblåsbar om jeg skal på TG. Liggeunderlag blir nok litt tynt å ha rett på betong liggeunderlag funker egentlig fint det. klarte meg med det på 2 tg er jeg, bare ikke de tynneste. med opplåsbar så må du enten tømme ut lufta hver gang eller finne deg i at andre legger seg på den hvis du lar den ligge Endret 11. september 2009 av estella_87 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Sovepose holder, når du legger deg er du jo så trøtt uansett... . Det hjelper også på ryggen etter en dag i kontor stolen med litt hard underlag. Endret 11. september 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Sovepose holder, når du legger deg er du jo så trøtt uansett... .Det hjelper også på ryggen etter en dag i kontor stolen med litt hard underlag. Jeg tror er liggeunderlag ville blitt hard nok for meg, men jeg hadde nok sovna etterhvert uansett Jeg tror jeg har sett bilder av folk som har sovet under bordet ved PC'ne sine, men er det god plass til det? Noen fordeler eller ulemper? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Sovepose holder, når du legger deg er du jo så trøtt uansett... .Det hjelper også på ryggen etter en dag i kontor stolen med litt hard underlag. Akkurat det har jeg også funnet ut når jeg har vært på lan, når du først er trøtt så sovner man hvor som helst. Og selv synes jeg det av og til er litt digg å ligge hardt så lenge jeg har en pute under hodet Endret 11. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Selv hadde jeg ikke laget noen sekk med alt, men satset på at jeg skulle få med det meste. Endte med at jeg ga opp forsøket på å få med liggeunderlag/sovepose, og gikk uten søvn hele oppholdet - anbefales ikke Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 (endret) *snip* Akkurat det har jeg også funnet ut når jeg har vært på lan, når du først er trøtt så sovner man hvor som helst. Og selv synes jeg det av og til er litt digg å ligge hardt så lenge jeg har en pute under hodet Pute er jo et must da. Ingen pute ingen søvn *snip*Jeg tror jeg har sett bilder av folk som har sovet under bordet ved PC'ne sine, men er det god plass til det? Noen fordeler eller ulemper? Det er ikke lov til å sove under plassen din på TG Endret 11. september 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 *snip* Akkurat det har jeg også funnet ut når jeg har vært på lan, når du først er trøtt så sovner man hvor som helst. Og selv synes jeg det av og til er litt digg å ligge hardt så lenge jeg har en pute under hodet Pute er jo et must da. Ingen pute ingen søvn *snip*Jeg tror jeg har sett bilder av folk som har sovet under bordet ved PC'ne sine, men er det god plass til det? Noen fordeler eller ulemper? Det er ikke lov til å sove under plassen din på TG Daså Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
KamelTjuv Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 *snip* Akkurat det har jeg også funnet ut når jeg har vært på lan, når du først er trøtt så sovner man hvor som helst. Og selv synes jeg det av og til er litt digg å ligge hardt så lenge jeg har en pute under hodet Pute er jo et must da. Ingen pute ingen søvn *snip*Jeg tror jeg har sett bilder av folk som har sovet under bordet ved PC'ne sine, men er det god plass til det? Noen fordeler eller ulemper? Det er ikke lov til å sove under plassen din på TG Daså Hvorfor ikke? Er nok i tilfelle brann. Enklare å sjå om alle er ute når ingen ligg å gøymer seg under borda Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Når starter billett salget? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 neppe for uti desember en gang Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Flere spørsmål: 1. Du skal jo være der i 5 (?) dager, blir man ikke litt lei av å spille hele tiden? 2.Har noen stjålet noe av deg før? Er redd for at noen skal sveipe forbi pulten min når jeg ikke er der og ta med litt av hvert.. 3. Er det lang kø for å komme inn? Er det nesten like greit å komme et par timer etter at det har åpnet, fordi du mest sannsynlig ikke kommer inn før det allikevel? 4. Kan man kjøpe spill der hvis man går lei av alle man har? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Wuvahef: 1. ja, men de fleste dagene sitter ikke i 5 døgn å gamer, det er faktisk en god del andre ting å gjøre der, konserter, konkuranser div aktiviteter fra chillout, osv. 2. aldri, men ta godt vare på sakene dine, det er noe tyveri der, ikke la mobilen og lommeboken ligge fremme når du går- 3. ja, jeg pleier å komme litt utpå dagen første dag, orker ikke stå i kø i mange timer. 4. ja, det er en del butikker der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå