j-- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) @Sameboe: Nei, det er riktig, og du er utakknemlig. Endret 9. februar 2010 av clvñ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Namn på pokèmonen også? (For å vere storkrevande) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg liker tg.tard.no akkurat slik den er, simpel og grei. Trenger ikke noe flashy. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Gidder du å lage en liste fra 1 til 49 da? Separer den med komma :---) @tøsa: Derfor jeg kun lagde en lenke på den vanlige versjonen, så får folk velge. Jeg driter langt i pokemons selv, men har funnet ut at jeg vil gjøre det til min livsoppgave å tilfredsstille brukere av denne tråden. Endret 9. februar 2010 av clvñ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 har funnet ut at jeg vil gjøre det til min livsoppgave å tilfredsstille brukere av denne tråden. Isåfall, jeg forlanger nakenbilde av deg i utforende posisjoner med serveren din, og det skal være forskjellig bilde hver eneste dag. Så, hvor langt tør du gå for å tilfredsstille brukerne av denne tråden? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) har funnet ut at jeg vil gjøre det til min livsoppgave å tilfredsstille brukere av denne tråden. Isåfall, jeg forlanger nakenbilde av deg i utforende posisjoner med serveren din, og det skal være forskjellig bilde hver eneste dag. Så, hvor langt tør du gå for å tilfredsstille brukerne av denne tråden? Skulle gjort det, om jeg ikke hadde lånt bort kameraet mitt i går. I shit you not, ble faktisk lånt bort edit: Hmm, kanskje vi skulle kommet "back on track" med tg-snakket? Endret 9. februar 2010 av clvñ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Skulle gjort det, om jeg ikke hadde lånt bort kameraet mitt i går. I shit you not, ble faktisk lånt bort Har du ikke kamera på mobilen da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 4 millioner, 230 tusen sekunder igjen til TG!... Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hylle, ny mus/headset, og sverigetur må ordnes før TG. Så blir det party!! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Eg skulle ønske eg budde nærare Sverige (og Hamar for den saks skuld), så sverigetur vart mogeleg for meg også... =/ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg fikk akkurat en melding for øret, fra Core:Core crew. Det vanker gratisbillett (til TG) til vinneren! Så følg med litt. Det som trengs er en reklamefilm / filmsnutt, laget med materialet som ligger på FTPen til The Gathering. Litt skills i videoredigering osv kreves, men det vanker som sagt gratisbillett og eventuell overraskelse under TG. Samt at du får klistret navnet ditt utover hele TG-miljøet. Ta kontakt; ASAP ZULU. De som måtte være interessert må ta kontakt med sponsoransvarlig (Core:Core) på: Mail: [email protected] Skype: msglol EDIT: Lykke til Endret 10. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Høres jo interessant ut, men hva mener du med "Innleveringsfrist er Fredag denne uken, senest Søndag." Endret 10. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det betyr vel at ein helst skal levere påmelding innan fredag, men at det ikkje er VELDIG viktig, og at søndag er aller siste frist. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Det betyr vel at ein helst skal levere påmelding innan fredag, men at det ikkje er VELDIG viktig, og at søndag er aller siste frist. Fredag er siste frist, og viktig. Søndag er aller aller siste frist for de som har full timeplan i uken. Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Det betyr vel at ein helst skal levere påmelding innan fredag, men at det ikkje er VELDIG viktig, og at søndag er aller siste frist. Fredag er siste frist, og viktig. Søndag er aller aller siste frist for de som har full timeplan i uken. Man kan da ikke gjøre forskjell på folk. Sett én grense. Endret 10. februar 2010 av -Stalin- Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det betyr vel at ein helst skal levere påmelding innan fredag, men at det ikkje er VELDIG viktig, og at søndag er aller siste frist. Fredag er siste frist, og viktig. Søndag er aller aller siste frist for de som har full timeplan i uken. Man kan da ikke gjøre forskjell på folk. Sett én grense. Enig. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 eh, jeg er ingen kløpper på videoredigering, så tror jeg står over. Hadde det derimot vært konkurranse om å lage noe grafikk, så hadde jeg klart vært med. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Fredag er siste frist, og viktig. Søndag er aller aller siste frist for de som har full timeplan i uken. Da har jeg full timeplan... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Dårlig formulert, dere skulle bare ta kontakt dersom det var interesse. ASAP ZULU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå