Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om noen har noen ønsker til tg.tard.no så må de si ifra :wee:

Sekunder og dynamisk countdown?

Hva mener du med dynamisk countdown? Sekunder blir vanskelig med den måten ting er gjort på nå. Grunnen til at jeg lagde siden var at jeg var lei av alle javascipt-nedtellere som baserte seg på klientens tid, og ikke serverens.

Lenke til kommentar
Absolutt ingenting, men ein eller annan kom på då det var 150 dagar igjen til TG at det var 150 pokèmon også (opprinneleg), så derfor ville han (eller andre?) ha eit bilde av ein pokèmon kvar dag fram til TG. :innocent:

Aha, jeg ser logikken. Her er en sak om hvordan man fant 150 døde mennesker i Nigeria, så da kunne man like godt postet bildet av ett og ett lik hver dag fram til TG? Da snakker vi original kalender, da.

Lenke til kommentar

Hva mener du med dynamisk countdown? Sekunder blir vanskelig med den måten ting er gjort på nå. Grunnen til at jeg lagde siden var at jeg var lei av alle javascipt-nedtellere som baserte seg på klientens tid, og ikke serverens.

Dynamisk slik at vi får live update av tiden uten å måtte oppdadere siden, og er det så stress og legge til sekunder?

Lenke til kommentar

Dynamisk slik at vi får live update av tiden uten å måtte oppdadere siden, og er det så stress og legge til sekunder?

Den oppdaterer jo av seg selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...