Sameboe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Om noen har noen ønsker til tg.tard.no så må de si ifra Har sagt det før og sier det igjen, få inn dagens pokemon. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Okei, samle inn alle pokemonene som x.jpg der x representerer nummeret deres, putt de i en zip-fil og send de til [email protected], så skal jeg lage en mulighet for å vise de. Du skal ha creds for det jævla pokemonmaset ditt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva hadde Pokemon med TG å gjøre, egentlig? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Absolutt ingenting, men ein eller annan kom på då det var 150 dagar igjen til TG at det var 150 pokèmon også (opprinneleg), så derfor ville han (eller andre?) ha eit bilde av ein pokèmon kvar dag fram til TG. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Om noen har noen ønsker til tg.tard.no så må de si ifra Sekunder og dynamisk countdown? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Absolutt ingenting, men ein eller annan kom på då det var 150 dagar igjen til TG at det var 150 pokèmon også (opprinneleg), så derfor ville han (eller andre?) ha eit bilde av ein pokèmon kvar dag fram til TG. Stemmer det! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Om noen har noen ønsker til tg.tard.no så må de si ifra Sekunder og dynamisk countdown? Hva mener du med dynamisk countdown? Sekunder blir vanskelig med den måten ting er gjort på nå. Grunnen til at jeg lagde siden var at jeg var lei av alle javascipt-nedtellere som baserte seg på klientens tid, og ikke serverens. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Absolutt ingenting, men ein eller annan kom på då det var 150 dagar igjen til TG at det var 150 pokèmon også (opprinneleg), så derfor ville han (eller andre?) ha eit bilde av ein pokèmon kvar dag fram til TG. Aha, jeg ser logikken. Her er en sak om hvordan man fant 150 døde mennesker i Nigeria, så da kunne man like godt postet bildet av ett og ett lik hver dag fram til TG? Da snakker vi original kalender, da. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Martine: Skal slenge på en "?mode=x", der x kan være pokemon. Om du vil sende meg bilder av døde mennesker fra 1 til 49 så kan jeg godt lage ?mode=martine óg, for å tilfredsstille deg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg venter egentlig bare på bilder nå, jeg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Martine: Skal slenge på en "?mode=x", der x kan være pokemon. Om du vil sende meg bilder av døde mennesker fra 1 til 49 så kan jeg godt lage ?mode=martine óg, for å tilfredsstille deg Dét er hva jeg kaller service. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg venter egentlig bare på bilder nå, jeg Da har du fått en mail! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Om noen har noen ønsker til tg.tard.no så må de si ifra Sekunder og dynamisk countdown? Hva mener du med dynamisk countdown? Sekunder blir vanskelig med den måten ting er gjort på nå. Grunnen til at jeg lagde siden var at jeg var lei av alle javascipt-nedtellere som baserte seg på klientens tid, og ikke serverens. Dynamisk slik at vi får live update av tiden uten å måtte oppdadere siden, og er det så stress og legge til sekunder? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det er live update av tiden, om man ikke har en nettleser fra steinalderen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Om noen har noen ønsker til tg.tard.no så må de si ifra Sekunder og dynamisk countdown? Hva mener du med dynamisk countdown? Sekunder blir vanskelig med den måten ting er gjort på nå. Grunnen til at jeg lagde siden var at jeg var lei av alle javascipt-nedtellere som baserte seg på klientens tid, og ikke serverens. Dynamisk slik at vi får live update av tiden uten å måtte oppdadere siden, og er det så stress og legge til sekunder? Den oppdaterer jo av seg selv? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har jeg ikke vært der ett min engang, o_O tiden går tregt på skolen ja. Ja men hva med sekunder? ^^ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Du trenger ikke oppdatere siden. Bare vent 1 min og se selv Too late Endret 9. februar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sekunder blir vanskelig med den metoden som brukes nå. Nå kan man få pokemons om man vil :---D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sekunder blir vanskelig med den metoden som brukes nå. Nå kan man få pokemons om man vil :---D Feil pokemon. Idag er det Electrode. Vi går fra Bulbasaur til Mewtwo, ikke omvendt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå