TheMartine Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det var ikke dårlig, Joakim! Jeg tenkte på det da vi hadde møte i går, at det kom til å bli litt stusselig uten deg, Roy og Mathias, men da er det jo ikke så ille likevel. Yey, gleder meg til å rigge. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Rart jeg aldri blir invitert på møter. Har jo sagt hele veien at jeg skal være med. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg tror det er et sunnhetstegn, bazukh. Det er i hvert fall min taktikk for å ikke bli gal. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Rart jeg aldri blir invitert på møter. Har jo sagt hele veien at jeg skal være med. Bah, ja. Det er teiteste ever. Men vi rigger på torsdag, da. Har hallen fra klokka 23, tror jeg det var. Så vet du i hvert fall det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 høres ut som de fleste jenter blir dratt med av kjæresten. er dte virkelig bare jeg som tvang typen min med meg i år:P?? nope! Hylleplanlegging er i gang^^, gleeder meg til TG! Må bare lære meg å kjøre med henger nå så blir det bra^^ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 høres ut som de fleste jenter blir dratt med av kjæresten. er dte virkelig bare jeg som tvang typen min med meg i år:P?? nope! Hylleplanlegging er i gang^^, gleeder meg til TG! Må bare lære meg å kjøre med henger nå så blir det bra^^ Skal du ut på veien? Med henger? Begynner å lure på om jeg kanskje bør holde meg hjemme jeg. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Rart jeg aldri blir invitert på møter. Har jo sagt hele veien at jeg skal være med. Bah, ja. Det er teiteste ever. Men vi rigger på torsdag, da. Har hallen fra klokka 23, tror jeg det var. Så vet du i hvert fall det. Nice! I'll be there! Tatt meg fri fra jobb frem til 12:00 i morgen også, så da kan jeg være med utover. Dette blir kos, kos, kos! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Skal du ut på veien?Med henger? Begynner å lure på om jeg kanskje bør holde meg hjemme jeg. Har ikke drept noen enda Men du bør kanskje ikke ta sjansen... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 ikke som noen kan bevise ihvertfal? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 det folk ikke vet har de ikke vondt av Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kanskje det er tryggest PÅ veien? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Såååååå hvordan går det med planleggingen deres??? *prøver å få vekk private samtaler* Lenke til kommentar
tainez Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 enda et noobspørsmål er det lov og ta med seg USB kjøleskap ? Har seatingen starta , eller når starter den ? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 enda et noobspørsmål er det lov og ta med seg USB kjøleskap ? Har seatingen starta , eller når starter den ? nei..... og nei...vet ikke.følg med på gathering.org Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Satan i helvette for noen premier! Endret 5. februar 2010 av Jonhe008 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Såååååå hvordan går det med planleggingen deres??? *prøver å få vekk private samtaler* Bra, bra. Skal fikse på hylla om et par uker. Lage litt bedre skapdører, sette inn et par vifter og litt mer maling er planen. Endret 6. februar 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Skal også fikse hylle, pappa satte nemlig min på hverandaen når vi kom hjem, og den blåste ned og knakk! Så må noe utbytting av plater til... Så snart man er ferdig med revy og opptaksprøve så er det å begynne å bygge^^, Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvilke premier, jonhe? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvilke premier, jonhe? Disse tenker jeg Ja, kule de, bare synd jeg ikke har sjans på noen av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå