Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Mtp. hvor mange av gutta som dropper dusjen, tror jeg det er ganske jevnt opp. :p i 04 måtte vi tvinge en som var med oss å dusje. Tok oss ett døgn å få han til å vaske av seg skiten.

LOl? Hva sa han når dere fremmed forslaget første gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æsj.

Men! Fett med fler jenter på Tg, det er sårt trengt. Also, jeg må huske slipperser tl dusjen i år. Så utrolig nasty det var i fjor uten :(

Hvorfor det? Jeg ser såvidt på folk rundt meg, merker ikke om det er jenter eller gutter anyway.

Lenke til kommentar
Flere jenter på TG er bare fryd og gammen.

Hahahaha. Da jeg var på TG i fjor opplevde jeg at folk SNUDDE seg etter meg og venninna mi.

Nå er det jo ikke så rart at folk snur seg etter deg, da... Det hadde jeg gjort utenfor TG også.

Flere jenter på TG er bare fryd og gammen.
Hahahaha. Da jeg var på TG i fjor opplevde jeg at folk SNUDDE seg etter meg og venninna mi.

Nå er det jo ikke så rart at folk snur seg etter deg, da... Det hadde jeg gjort utenfor TG også.

2nd :wee:

BLÆÆ. :wee:

Enig med bazukh, forresten.

Lenke til kommentar

Det er sært for meg, da. Jeg er ikke med på den tankegangen i det hele tatt. Når jeg er på TG, er gutter det siste jeg tenker på. Mest sannsylig fordi jeg er sykelig opptatt av å laste ned mest mulig, og minst like mye fordi alle er halvparten så gamle som meg.

Men jeg må si, at det blir litt vel mye av det gode når det sjekkes over en lav sko. Det er liksom ikke noe diskret, akkurat. Det er en orgie. Og sånn var det ikke før, tro meg.

Anywho, skal du på HadeLAN likevel, Joakim?

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk ikke lagt merke til det, jeg. Mulig jeg har gått rundt med skylapper..? :ermm:

Har du virkelig ikke? Det kan hende jeg ser det bedre fordi jeg har vært der i så mange år og merker utviklingen bedre. I tillegg pleier jeg sitte en del på tribunene og se nedover i skipet, og da ser man ganske mye snål oppførsel mellom jenter og gutter. Og som om ikke det var nok, hender det jeg er innom IRC, og der betaler de jo for nærkontakt med jenter...sååeh...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...