Rudde Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mtp. hvor mange av gutta som dropper dusjen, tror jeg det er ganske jevnt opp. i 04 måtte vi tvinge en som var med oss å dusje. Tok oss ett døgn å få han til å vaske av seg skiten. LOl? Hva sa han når dere fremmed forslaget første gang? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Æsj. Men! Fett med fler jenter på Tg, det er sårt trengt. Also, jeg må huske slipperser tl dusjen i år. Så utrolig nasty det var i fjor uten Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Æsj. Men! Fett med fler jenter på Tg, det er sårt trengt. Also, jeg må huske slipperser tl dusjen i år. Så utrolig nasty det var i fjor uten Hvorfor det? Jeg ser såvidt på folk rundt meg, merker ikke om det er jenter eller gutter anyway. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Okey Wheelman (; Japp, vi ses ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Æsj. Men! Fett med fler jenter på Tg, det er sårt trengt. Also, jeg må huske slipperser tl dusjen i år. Så utrolig nasty det var i fjor uten Jeg stemmer ja for flere jenter på TG som drar fordi TG er awesome, og ikke bare fordi kjæresten skal dit Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Enig Bazukh De fleste jentene vi så var med kjærestene sine, og satt som oftest bare på msn og sånt. Så følte oss litt lonely, er gøy med flere som spiller. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Flere jenter på TG er bare fryd og gammen. Hahahaha. Da jeg var på TG i fjor opplevde jeg at folk SNUDDE seg etter meg og venninna mi. Nå er det jo ikke så rart at folk snur seg etter deg, da... Det hadde jeg gjort utenfor TG også. Flere jenter på TG er bare fryd og gammen.Hahahaha. Da jeg var på TG i fjor opplevde jeg at folk SNUDDE seg etter meg og venninna mi. Nå er det jo ikke så rart at folk snur seg etter deg, da... Det hadde jeg gjort utenfor TG også. 2nd BLÆÆ. Enig med bazukh, forresten. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 høres ut som de fleste jenter blir dratt med av kjæresten. er dte virkelig bare jeg som tvang typen min med meg i år:P?? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har aldri blitt dratt med av noen kjæreste. Men det var jeg som fikk Nyhus TG-frelst. I form av å kjøpe billett til han til jul og kreve at han skulle være med :---D Han hadde nemlig den instillinga at TG ikke var verdt prisen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Plutselig gikk det opp for meg at noen ser på TG som en sjekkearena. Det er faen meg sært. Men hormoner...can't fight them. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Er det så sært, da? Ultimate sjekkested for folk som ser etter likesinnede. Er forresten rusta til TG nå(og HadeLAN). Nytt kabinett, nye kabler, nytt PSU. Nå mangler jeg bare ett par disker, så er allt 100%. Hooray! Endret 2. februar 2010 av LueDotten Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Plutselig gikk det opp for meg at noen ser på TG som en sjekkearena. Det er faen meg sært. Men hormoner...can't fight them. Og hvorfor er det så sært? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dette liker vi Joakim har du funnet noen gode disker? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er sært for meg, da. Jeg er ikke med på den tankegangen i det hele tatt. Når jeg er på TG, er gutter det siste jeg tenker på. Mest sannsylig fordi jeg er sykelig opptatt av å laste ned mest mulig, og minst like mye fordi alle er halvparten så gamle som meg. Men jeg må si, at det blir litt vel mye av det gode når det sjekkes over en lav sko. Det er liksom ikke noe diskret, akkurat. Det er en orgie. Og sånn var det ikke før, tro meg. Anywho, skal du på HadeLAN likevel, Joakim? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har faktisk ikke lagt merke til det, jeg. Mulig jeg har gått rundt med skylapper..? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har faktisk ikke lagt merke til det, jeg. Mulig jeg har gått rundt med skylapper..? Har du virkelig ikke? Det kan hende jeg ser det bedre fordi jeg har vært der i så mange år og merker utviklingen bedre. I tillegg pleier jeg sitte en del på tribunene og se nedover i skipet, og da ser man ganske mye snål oppførsel mellom jenter og gutter. Og som om ikke det var nok, hender det jeg er innom IRC, og der betaler de jo for nærkontakt med jenter...sååeh... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er mulig. Jeg tror også at jeg har en tendens til å blokkere ut veldig mye av omgivelsene mine under TG. I hvert fall tidvis. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg tror det er et sunnhetstegn, bazukh. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Da kjøpte jeg meg en 20m uskjermet CAT6 patchkabel til bare 150kr. Endret 2. februar 2010 av Olum Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Anywho, skal du på HadeLAN likevel, Joakim? Ja. Jonas var snill og skreddersydde vakter til meg. Men blir borte fra lørdag kveld til søndag formiddag. Petter: Jau. Skal ha 2 stk 2TB WD Green tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå