Syn Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 hadde moroklumper på rekka jeg og som tok luften mens jeg sov -_- Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Anyway ^^ Vi joiner nok HW-rekka da. Viss ikke Wheelman dreper oss først^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Pluss dusjene blir ikke stappa med så heftig mange gutter ? Type pølsefest ^^ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ble nok ikke hotell i år, det ble litt for dyrt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sålenge gutta ikke begynner å nappe løken i dusjen, har jeg ingenting imot å dusje med andre gutter. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg dusjer hos kjente i Hamar. Det er jo så mye sokkelo i dusjene på TG at det ser ut som teppegulv. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg dusjer hos kjente i Hamar. Det er jo så mye sokkelo i dusjene på TG at det ser ut som teppegulv. Slipperser ftw Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Viss ikke Wheelman dreper oss først^^Jeg er visstnok en koselig og hyggelig kar. Sees på TG Jeg dusjer hos kjente i Hamar. Det er jo så mye sokkelo i dusjene på TG at det ser ut som teppegulv.Dverger, Joakim. Det er druknede dverger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Slipperser til Dusjen, oppblåsbar madrass til seng. Mye interessante tips her. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Slipperser er nesten et must, hadde det ikke i fjor var ganske ekkelt. Endret 2. februar 2010 av Petter Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg dusjer hos kjente i Hamar. Det er jo så mye sokkelo i dusjene på TG at det ser ut som teppegulv. Det er det ikke i jentedusjen. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg dusjer hos kjente i Hamar. Det er jo så mye sokkelo i dusjene på TG at det ser ut som teppegulv. Det er det ikke i jentedusjen. Hm, snike meg inn dær da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg dusjer hos kjente i Hamar. Det er jo så mye sokkelo i dusjene på TG at det ser ut som teppegulv.Det er det ikke i jentedusjen. Antallet skitne gutter mot skitne jenter er vel litt skjevt fordelt, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mtp. hvor mange av gutta som dropper dusjen, tror jeg det er ganske jevnt opp. i 04 måtte vi tvinge en som var med oss å dusje. Tok oss ett døgn å få han til å vaske av seg skiten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hm, snike meg inn dær da Lykke til Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Så hvor ofte dusjer folket da? Jeg dusjet hver dag i fjor, og kommer sikkert til å gjøre det i år også. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hm, snike meg inn dær da Lykke til Prøvd før? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Hm, snike meg inn dær da Lykke til Prøvd før? Hun trenger ikke. Hun har innovertiss og får det hemmelige passordet på kommando. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hm, snike meg inn dær da Lykke til Prøvd før? Hun trenger ikke. Hun har innovertiss og får det hemmelige passordet på kommando. Aha, følger bare "Rules of the Internet" jeg.... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Prøvd før? Tja. Jeg syns det er utfordrende nok å komme seg inn der med innovertiss, så jeg vil tro det blir enda litt vanskeligere for de med utovertiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå