larsere Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det hadde jo vært driitkult om en jenteklan hadde kommet høyt opp i kompoen Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ellers satser vi på Super Mario All Stars x) Win! Har dere med Snes? Jeg skal iallefall ha med i år også. xD Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Haha, var vel feil smiley da. Kanskje denne Haha, sånn du blir seende ut når du ser jenter? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ser jeg deilige jenter på TG er det sånn jeg blir seende ut, ja Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ellers satser vi på Super Mario All Stars x) Win! Har dere med Snes? Jeg skal iallefall ha med i år også. xD Vet ^^ Men jeg syns Zelda ocarina of time er det beste Nintendo spillet! Love it <3 De andre er imot meg da, Men nei har ikke Snes. Endret 2. februar 2010 av CottonCandy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Vet ^^ Men jeg syns Zelda ocarina of time er det beste Nintendo spillet!Love it <3 De andre er imot meg da, Men nei har ikke Snes. Er de imot deg! Det spillet er jo det beste spillet through times! Langt innlegg om Zelda OOT av meg her. Endret 2. februar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Jenter, jenter.. bokstavelig talt, fnis. Ro ned quotingen! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ser jeg deilige jenter på TG er det sånn jeg blir seende ut, ja +1 Men ser nok mer på pcen en dem EDIT: Har folk opplevd at luftmadrassen du ligger på eller du har med deg har blitt herpet? Endret 2. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Slapp av. Wheelman prøver å være tøff med MacGyver-avatar og alt, men han er egentlig en pusekatt. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Enig Sameboe Syns han virket litt skummel jeg Så nå er det helt slutt på quotingen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Enig Sameboe Syns han virket litt skummel jeg Så nå er det helt slutt på quotingen Jeg quoter! Han er faktisk ikke skummel, han er som de sier ovenfor.. En pusekatt. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Enig Sameboe Syns han virket litt skummel jeg Så nå er det helt slutt på quotingen Jeg quoter! Han er faktisk ikke skummel, han er som de sier ovenfor.. En pusekatt. Hehe ^^ Det er bra (: Endret 2. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det lukter troll her, av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Syn: Jeg gidder ikke kommentere det en gang. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 EDIT: Har folk opplevd at luftmadrassen du ligger på eller du har med deg har blitt herpet? ja :-P Lenke til kommentar
Syn Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Man skal ikke se bort fra søte jenter på tg. De er en utryddningstruet art, men de er tilstede. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har også opplevd det. Jeg våknet på betongen hver dag og måtte blåse den opp igjen på nytt på kvelden. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Om du legger soveting fra deg på TG sier reglene at det er felles, og alle kan bruke det. Ikke ødelegge det, dog. Det er hærverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå