pululf Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det har du rett i, Petter, bruker Cinema 4D Glad dere likte den! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Husker jeg lekte litt med det for noen år siden fikk den aldri noe bra til. Kanskje jeg skal begynne litt igjen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vi skal begynne å fikse opp hylla om et par uker. Jeg gleder meg sånn. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Husker jeg lekte litt med det for noen år siden fikk den aldri noe bra til. Kanskje jeg skal begynne litt igjen Hehe, det er bare å øve! Jeg har bare holdt på i 3 år liksom Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 wohooo da har jeg skaffa biletter. etter mye om og menn bestemte jeg meg for å dra alikevell.spessielt når jeg har stått på jobb og angret og drømt om tg Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 That's a wise choice Estella Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 wohooo da har jeg skaffa biletter. etter mye om og menn bestemte jeg meg for å dra alikevell.spessielt når jeg har stått på jobb og angret og drømt om tg Nice! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Flere jenter på TG er bare fryd og gammen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Flere jenter på TG er bare fryd og gammen. Hahahaha. Da jeg var på TG i fjor opplevde jeg at folk SNUDDE seg etter meg og venninna mi. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Flere jenter på TG er bare fryd og gammen. Hahahaha. Da jeg var på TG i fjor opplevde jeg at folk SNUDDE seg etter meg og venninna mi. Sier jo sitt Neida <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Flere jenter på TG er bare fryd og gammen.Hahahaha. Da jeg var på TG i fjor opplevde jeg at folk SNUDDE seg etter meg og venninna mi.Ikke så rart. Flotte jenter er langt bedre i virkeligheten enn som pixler på PC-skjermen. Evt, svette nabo-nerder av feil kjønn. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 wohooo da har jeg skaffa biletter. etter mye om og menn bestemte jeg meg for å dra alikevell.spessielt når jeg har stått på jobb og angret og drømt om tg Gratulerer! Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vi er en jenteklan som skal på TG, og trenger folk å seate med Er bare halve klanen, det vil si 3 stk, så ikke så mange. Anyway, spiller CS 1.6 n stuff Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Vi er en jenteklan som skal på TG, og trenger folk å seate med Er bare halve klanen, det vil si 3 stk, så ikke så mange. Anyway, spiller CS 1.6 n stuff Dere kan jo melde dere på HW-rekka om dere vil, da seates dere av Iceman på forumet, og er garrantert plass vedsiden av hverandre. Endret 2. februar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vi er en jenteklan som skal på TG, og trenger folk å seate med Er bare halve klanen, det vil si 3 stk, så ikke så mange. Anyway, spiller CS 1.6 n stuff Dere kan jo melde dere på HW-rekka om dere vil, da seates dere av Iceman på forumet, og er garrantert plass vedsiden av hverandre. Hmm, kanskje Men hvor gamle er de som sitter på HW-rekka da sånn ca? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vi er en jenteklan som skal på TG, og trenger folk å seate med Er bare halve klanen, det vil si 3 stk, så ikke så mange. Anyway, spiller CS 1.6 n stuff Er dere gode? Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vi er en jenteklan som skal på TG, og trenger folk å seate med Er bare halve klanen, det vil si 3 stk, så ikke så mange. Anyway, spiller CS 1.6 n stuff Er dere gode? Ehh, en av oss har nettopp begynte å spille, så hun er litt noob x) Vi to andre er vel litt bedre, men vil ikke si vi er noe gode Men har spilt over 1 år da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vi er en jenteklan som skal på TG, og trenger folk å seate med Er bare halve klanen, det vil si 3 stk, så ikke så mange. Anyway, spiller CS 1.6 n stuff Dere kan jo melde dere på HW-rekka om dere vil, da seates dere av Iceman på forumet, og er garrantert plass vedsiden av hverandre. Hmm, kanskje Men hvor gamle er de som sitter på HW-rekka da sånn ca? Tja, det strekker seg fra 14 til oppi 30-40 årene tror jeg... Er ganske spredt ihvertfall. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Flere jenter på TG er bare fryd og gammen. Hahahaha. Da jeg var på TG i fjor opplevde jeg at folk SNUDDE seg etter meg og venninna mi. Nå er det jo ikke så rart at folk snur seg etter deg, da... Det hadde jeg gjort utenfor TG også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå