Durochris Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Står det ikke bare hva man er mest aktiv i der? Nope. Hvis du trykke på det orange bildet av et forstørrelsesglass eller noe under "Mest aktiv i", står det antall innlegg i de forskjellige kategoriene. Aha, lærte jeg noe nytt i dag også Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 @ TheMartine; leste igjennom bildetråden fra TG09 og fikk med meg at du hadde tydeligvis sett noen folk første natten blitt vekt av security mellom de flipperspillene, det var desverre meg og noen kompiser hadde gått rundt i ca 30 min etter soveplass *flaut* https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5217&st=120 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hehehe. Jøran, da. Men det er ikke noe å være flau over, jeg blir vekket sånn cirka annenhver natt på TG, og det gjør meg bra forbanna. Hvert eneste år er det et nytt sted det ikke er lov å sove. Damn you, security! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hehe, men slapp å sove der resten av TG. fant meg heldigvis soveplass på tribunen hele tiden. Men jeg skjønner ikke hvorfor folk kommer og vekket meg når jeg sov på plassen min og begynte å snakke om blodtilførsel i beinet? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er nok veldig forskjell på vaktene akkurat når det gjelder soving på plassen og ikke. Det er aldri tillatt å ligge under bordet, men de fleste synes det er greit at man sitter på stolen eller ligger over flere stoler og sover. Noen vekker deg likevel for å advare deg om hva som kan gå galt ved å sitte litt rart mens man sover, og det er jo egentlig bare et tegn på omsorg. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 hehe minner meg om bilde jeg har av en fyr der det ti cm fra han er ett skilt med ikke sov her Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg er for en max-limit på 150 innlegg. Innlegg i oftopic inkludert What? Maksgrense? Vil du ekskludere 95% av folka? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 de fleste sov på plasser der det var "ikke sov her" skilt, og skiltene ble fjerne etterhvert Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen skilt blir fjernet etter hvert, men som oftest blir nye satt opp underveis. Det er det verste. Du legger deg et sted det ikke står noe, og vekkes av at vaktene går rundt og klistrer opp lapper. Sånt kunne man ordnet på forhånd, synes jeg. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Blir aldri vekket på TG jeg... Problemet er jo å finne soveplass på tribunen... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Blir aldri vekket på TG jeg... Problemet er jo å finne soveplass på tribunen... Får helt noia av å sove på tribunen. Føler at jeg kommer til å trille over kanten any moment. Derfor må jeg ligge på gulvplan, og da gjelder det å være slu. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 har sovet over flere stoler og over tastene.ble kun vekket en gang da en av vaktene jeg kjente var innom Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Blir aldri vekket på TG jeg... Problemet er jo å finne soveplass på tribunen... Får helt noia av å sove på tribunen. Føler at jeg kommer til å trille over kanten any moment. Derfor må jeg ligge på gulvplan, og da gjelder det å være slu. Høydeskrekk eller? Men joda, er enig i at det føles litt sktechy å sove på en tynn hylle! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Litt høydeskrekk, ja. Også liker jeg ikke tanken på å rulle nedover tribunen, av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nedtur om det kommer en vakt gående mot der du akkurat har tenkt å legge deg etter flere dager uten søvn og henger opp en lapp med at du ikke får lov. : p Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har sovi på tribunen én gang, og aldri igjen. Sovna til slutt etter evig lenge og våkna etter en halvtime eller noe av at jeg skalla skikkelig i feste på de stolene eller noe. Meh. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har sovi på tribunen én gang, og aldri igjen. Sovna til slutt etter evig lenge og våkna etter en halvtime eller noe av at jeg skalla skikkelig i feste på de stolene eller noe. Meh. Ja, det er også en risiko. Faen ta de tribunene, altså. Jeg har sovet der to ganger. TO ganger, på TI år. Men jeg er glad for at andre liker dem, da. Bra for meg, bra for dem. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 I fjor kapra jeg plassen øverst med luftmadrassen min, det var rett og slett digg Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 haha lå mellom de stol greiene da en idiot tråkka på sete over meg og holdt på å kjøre hele stolen i ansiktet mitt..flaks at jeg klarte å reagere Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Mmm.. Hotel<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå