Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vi ikke sette en limit så vi ikke får folk som ikke har noen som helst tilknytning til forumet. At man må ha minst 200 poster i sosial eller lignende.

200 poster i OT-delen, mener du? Jeg er ikke spesielt aktiv der, altså. Da synes jeg heller man burde se på om man er aktiv i LAN-delen eller ikke.

tviler på at de uten for hw rekka får så mye å si i avstemmninga

De får ikke det om de ikke deltar i diskusjonen, nei, det stemmer.

Lenke til kommentar
Skal vi ikke sette en limit så vi ikke får folk som ikke har noen som helst tilknytning til forumet. At man må ha minst 200 poster i sosial eller lignende.

200 poster i OT-delen, mener du? Jeg er ikke spesielt aktiv der, altså. Da synes jeg heller man burde se på om man er aktiv i LAN-delen eller ikke.

tviler på at de uten for hw rekka får så mye å si i avstemmninga

De får ikke det om de ikke deltar i diskusjonen, nei, det stemmer.

les hva jeg skrev :p

Lenke til kommentar
Ja, eller LAN-delen. Poenget var at jeg synes ikke folk som ikke har noen innlegg her på forumet skal få lov til å være med.

Vil ha dere for meg selv vet du :devil:

Ja, jo. Ett innlegg burde jo være minstekravet, synes jeg. Det er vel en forumrekke, og da burde det vel være forumfolk der.

Eller bare at man må være aktiv på forumet generelt. Og hvordan sjekker man hvor mange tråder/innlegg man har i de forskjellige kategoriene?

Det står på profilen din ^^

Lenke til kommentar
Jeg skjønner fortsatt ikke hva du prøver å si, Estella. Er det demokratiets stilling du er bekymret for?

hvis du ikke skjønner det så glem det .....

håper det kommer masse biletter dalene fra ingensted snart så jeg får tak i bilett. :p blir gal snart av å ikke vite om jeg skal dra eller ikke. elsker å planlegge og lage lister. men er lite vits når jeg ikke vet om jeg får dratt

Lenke til kommentar
hvis du ikke skjønner det så glem det .....

Javel, hvis det gjør deg lykkelig å ikke komme noe sted med meningene dine, så. Jeg prøver å få i gang en dialog her, sånn at vi i fellesskap kan bli enige om hvordan man skal gjøre ting, men det er sannelig ikke lett når man ikke engang kan få en forklaring på hva den andre mener.

Anywho, vi kommer sikkert tilbake til den saken senere også. Tur blir det uansett, med eller uten alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...