Olum Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Det er noen av dere jeg har møtt før, og flere av dere jeg skal prøve å få møtt i løpet av TG. Problemet med HW-rekka (i hvertfall det året jeg var der) var at det var massevis av folk som ikke hadde noe med forumet å gjøre. Man måtte gå lenge før man faktisk møtte noen kjentfolk herfra. Men nå har jeg vært litt mer aktiv siden den gang også da Edit: @TheMartine: Pøh, jeg skal snike meg med på gruppebildet deres også Edit2: Gruppebildet fra det året jeg var med: Endret 31. januar 2010 av Olum Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Det er noen av dere jeg har møtt før, og flere av dere jeg skal prøve å få møtt i løpet av TG. Problemet med HW-rekka (i hvertfall det året jeg var der) var at det var massevis av folk som ikke hadde noe med forumet å gjøre. Man måtte gå lenge før man faktisk møtte noen kjentfolk herfra. Men nå har jeg vært litt mer aktiv siden den gang også da Enig, det irriterte jeg meg over også. Og når de bare sitter med nesa i WOW og ikke er interessert i å bli kjent heller, er det litt kjedelig. (Jeg hadde to av arten ved siden av meg nemlig... ) Edit: Edit: @TheMartine: Pøh, jeg skal snike meg med på gruppebildet deres også Haha, kanskje jeg skulle prøvd meg på det jeg og. Endret 31. januar 2010 av I.A.G. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nå har jeg bare sittet på HW-rekka én gang, og for å være helt ærlig aner jeg ikke hvor mange av dem som hadde noe med forumet å gjøre. Jeg var vel sånn sett ganske heldig og ble plassert ganske midt i kjernen av de mest aktive forumfolka, så det var ikke noe jeg tenkte så mye over. Men jeg trodde faktisk man måtte være HW-bruker for å sitte på HW-rekka. Er det ikke sånn, altså? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er visstnok slik at det holder at en person er bruker på forumet. H*n kan ta med seg mange utenfor forumet på rekka. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nå har jeg bare sittet på HW-rekka én gang, og for å være helt ærlig aner jeg ikke hvor mange av dem som hadde noe med forumet å gjøre. Jeg var vel sånn sett ganske heldig og ble plassert ganske midt i kjernen av de mest aktive forumfolka, så det var ikke noe jeg tenkte så mye over. Men jeg trodde faktisk man måtte være HW-bruker for å sitte på HW-rekka. Er det ikke sånn, altså? Folk kunne ha med seg venner, var i alle fall sånn i 08. I tillegg ble det visst noe kluss med seatinga, så det var et par randoms som klarte å snike seg innimellom et par steder... :/ Men normalt sett er vel ikke folk interessert i å sitte på rekka hvis de ikke har noen tilknytning til folka, så jeg ser ikke på det som noe problem at det er lov. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er visstnok slik at det holder at en person er bruker på forumet. H*n kan ta med seg mange utenfor forumet på rekka. Aha, da skjønner jeg bedre hvordan det kan være så jævlig mange som sitter på HW-rekka som jeg aldri har hørt om før. Det er egentlig litt teit. Det burde være visse begrensninger, synes jeg. For eksempel kunne hver forumbruker kun ha med seg én utenfra eller noe sånt. Mye av moroa er jo at vi sitter med folk vi har blitt kjent med over forumet, lizzzzom. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Eg vart sittande saman med to stk. i fjor som ikkje hadde noko som helst med HW-rekka å gjere. Litt rart eigentleg. Korleis kom dei seg dit? Endret 31. januar 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Eg vart sittande saman med to stk. i fjor som ikkje hadde noko som helst med HW-rekka å gjere. Litt rart eigentleg. Korleis kom dei seg dit? Sånt er så festlig. Ante de at de satt på HW-rekka, da? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja, dei fekk jo vite det, så klart. Eg spurte ganske tidleg han som sat nærast kven han var på forumet, og då sa han berre at han ikkje var medlem på forumet og at han berre sat der heilt tilfeldig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja, dei fekk jo vite det, så klart. Eg spurte ganske tidleg han som sat nærast kven han var på forumet, og då sa han berre at han ikkje var medlem på forumet og at han berre sat der heilt tilfeldig. De hadde vel bare satt seg der da det var et par ledige plasser, da. Det må være snålt å oppdage at du sitter midt blant en svær gjeng som alle kjenner hverandre. Utilpass anyone? Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vi må nok stå i vanlig kø. Damn, jaja. Får håpe jeg blir kvitt krykkene i vinterferien.. Hvordan får du deg gjennom inngjerdingene med rullestol forresten? Ser trangt ut Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Du kan evt. vente til de starter med innsjekking via resepsjonen. Da slipper du all køen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Med tanke på alle de svære lassene med ustyr som folk drar med seg inn på TG, er nok ikke stolen til HjulMænn noe særlig problem :b Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg syns nå forumbrukere er velkomne på Peppes med oss.. EDIT: Oh, ny side.. Vi må nok stå i vanlig kø.Damn, jaja. Får håpe jeg blir kvitt krykkene i vinterferien.. Hvordan får du deg gjennom inngjerdingene med rullestol forresten? Ser trangt ut Jeg kjenner folk Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg syns nå forumbrukere er velkomne på Peppes med oss.. Ja, jeg synes også det, men skal vi ha det helt åpent for alle? Skal det være mulig for alle og enhver å melde seg på den turen vi organiserer? For det kan bli innmari mange på den måten, og helt ærlig synes jeg vi burde prioritere å få klemt inn alle fra rekka i første omgang. Men for all del, de må gjerne være der samtidig med oss, jeg er bare redd for at det ender opp med at vi må si nei til folk fordi det er fullt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 En grei deal er jo at rekka organiserer sin egen kjøring frem og tilbake osv, og sine egne reservasjoner. Så kan andre reservere i nærheten og komme dit på egen hånd / kapre ledige seter ved abfarth. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Eller så kan dere ha påmeldingssystem som bare er åpent for rekka først, så åpner for andre forumbrukere senere. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja, det synes jeg også er det beste, WheelMan. Jeg har jo ikke noe imot å fylle hele Peppes med forumfolk, men man må jo sørge for sine egne først ^^ Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 hvis dere bare skal ta hw rekka så ta denne diskusjonen i hw tråden også...verre er det ikke Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Skal vi ikke sette en limit så vi ikke får folk som ikke har noen som helst tilknytning til forumet. At man må ha minst 200 poster i sosial eller lignende. Edit: Wtf skjer med feilskriving? Endret 31. januar 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå