Rudde Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 La oss glede oss til BF:BC2 nå gutter! Så blir det gaming til TG! Ja, gjør det dere, gutter. Så kan vi jenter glede oss til å sitte på IRC, eller hva? Hæ? HÆ?! Ja hold deg der du. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvor er det "handicappa" folk kan sjekke inn på TG? Blir litt slit å stå to timer i kø med krykker (kan hende jeg blir kvitt de i vinterferien, hvis ikke så skjer det i påskeferien..) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvor er det "handicappa" folk kan sjekke inn på TG? Blir litt slit å stå to timer i kø med krykker (kan hende jeg blir kvitt de i vinterferien, hvis ikke så skjer det i påskeferien..) Hvis du blir kvitt dem i påskeferien i værtefall så er det vel ikke no problem? Om det står mellom vinterferien og påskeferien så tror jeg du fint greier å stå i kø i 2 timer som alle andre. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja, gjør det dere, gutter. Så kan vi jenter glede oss til å sitte på IRC, eller hva? Hæ? HÆ?! Ja hold deg der du. Nå må du tenke deg litt om, Rudde. Hvis jeg ikke er aktiv noe annet sted enn IRC, vil det neppe bli noe Peppes-besøk eller gruppefoto for HW-rekka, og jeg vet det er på grunn av disse to fristelsene alle vil sitte der. Ja, jeg er helt sikker i min sak. Tenk så mange som hadde blitt skuffet. Vil du virkelig ha det på samvittigheten din? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja, gjør det dere, gutter. Så kan vi jenter glede oss til å sitte på IRC, eller hva? Hæ? HÆ?! Ja hold deg der du. Nå må du tenke deg litt om, Rudde. Hvis jeg ikke er aktiv noe annet sted enn IRC, vil det neppe bli noe Peppes-besøk eller gruppefoto for HW-rekka, og jeg vet det er på grunn av disse to fristelsene alle vil sitte der. Ja, jeg er helt sikker i min sak. Tenk så mange som hadde blitt skuffet. Vil du virkelig ha det på samvittigheten din? Hva har det med BF:BC2 å gjøre? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Hvor er det "handicappa" folk kan sjekke inn på TG? Blir litt slit å stå to timer i kø med krykker (kan hende jeg blir kvitt de i vinterferien, hvis ikke så skjer det i påskeferien..) Vi må nok stå i vanlig kø. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vi får dra på Peppes uansett da vettu Martine drit i Rudde Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hva har det med BF:BC2 å gjøre? Alt, Rudde. Alt. Ja, Petter. Peppes blir det uansett, med mindre hele restauranten brenner ned. Det hadde vært litt nedtur, altså. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja det hadde vert litt synd, men finnes vel andre steder vi kan få mat uansett da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Men Peppes har Half&Half =/ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hva har det med BF:BC2 å gjøre? Alt, Rudde. Alt. Ja, Petter. Peppes blir det uansett, med mindre hele restauranten brenner ned. Det hadde vært litt nedtur, altså. Vel er du redd for at bygninger skal falle ned får du holde deg unna BF:BC2!! Og ser deg spille BF:BC2 på TG skal jeg gledelig beklage hva jeg sa. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vel er du redd for at bygninger skal falle ned får du holde deg unna BF:BC2!! Og ser deg spille BF:BC2 på TG skal jeg gledelig beklage hva jeg sa. Ok, det er en avtale. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg blir med HW-rekka på Peppes. Om jeg får lov da? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg blir med HW-rekka på Peppes. Om jeg får lov da? Du får lov om du sitter på HW-rekka. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg sitter ikke på HW-rekka. Vi er rundt 40 stykker og et mindretall av dem er registrert her. Men jeg har sittet på HW-rekka før og jeg er aktiv her. Kommer garantert til å besøke dere på rekka også. Se etter en kar med dreadlocks Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg er faktisk usikker på hva vi skal si til folk utenfor rekka som vil være med på Peppes. Det blir litt sånn ingen eller alle, tenker jeg. Man kan liksom ikke tillate bare én ekstra, uten å åpne for alle andre. Meh. I dunno... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er det så jævla mange utenfor rekka som vil være med på Peppes da? Neida, om dere absolutt ikke vil ha meg med, skal jeg ikke trenge meg på, men dere kommer garantert til å se meg på rekka deres Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Selvfølgelig, det er jo ingen som kan kaste deg ut fra Peppes, så om du velger å gå dit samtidig som HW-rekka, er jo opp til deg. Hvis du da velger å sitte sammen med noen kjentfolk fra HW-rekka, må det vel være greit det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er bra, du får hilse på! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja, selvsagt må du komme og hilse på, og det er ikke forbudt å gå på Peppes samtidig med HW-rekka. Men om vi tar deg med i den organiserte turen, det er mer usikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå