Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor er det "handicappa" folk kan sjekke inn på TG? Blir litt slit å stå to timer i kø med krykker :p (kan hende jeg blir kvitt de i vinterferien, hvis ikke så skjer det i påskeferien..)

Hvis du blir kvitt dem i påskeferien i værtefall så er det vel ikke no problem? Om det står mellom vinterferien og påskeferien så tror jeg du fint greier å stå i kø i 2 timer som alle andre.

Lenke til kommentar

Ja, gjør det dere, gutter. Så kan vi jenter glede oss til å sitte på IRC, eller hva? Hæ? HÆ?!

Ja hold deg der du.

Nå må du tenke deg litt om, Rudde. Hvis jeg ikke er aktiv noe annet sted enn IRC, vil det neppe bli noe Peppes-besøk eller gruppefoto for HW-rekka, og jeg vet det er på grunn av disse to fristelsene alle vil sitte der. Ja, jeg er helt sikker i min sak. Tenk så mange som hadde blitt skuffet. Vil du virkelig ha det på samvittigheten din?

Lenke til kommentar

Ja, gjør det dere, gutter. Så kan vi jenter glede oss til å sitte på IRC, eller hva? Hæ? HÆ?!

Ja hold deg der du.

Nå må du tenke deg litt om, Rudde. Hvis jeg ikke er aktiv noe annet sted enn IRC, vil det neppe bli noe Peppes-besøk eller gruppefoto for HW-rekka, og jeg vet det er på grunn av disse to fristelsene alle vil sitte der. Ja, jeg er helt sikker i min sak. Tenk så mange som hadde blitt skuffet. Vil du virkelig ha det på samvittigheten din?

Hva har det med BF:BC2 å gjøre?

Lenke til kommentar
Hva har det med BF:BC2 å gjøre?

Alt, Rudde. Alt.

Ja, Petter. Peppes blir det uansett, med mindre hele restauranten brenner ned. Det hadde vært litt nedtur, altså.

Vel er du redd for at bygninger skal falle ned får du holde deg unna BF:BC2!! Og ser deg spille BF:BC2 på TG skal jeg gledelig beklage hva jeg sa.

Lenke til kommentar

Jeg sitter ikke på HW-rekka. Vi er rundt 40 stykker og et mindretall av dem er registrert her. Men jeg har sittet på HW-rekka før og jeg er aktiv her. Kommer garantert til å besøke dere på rekka også. Se etter en kar med dreadlocks ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...