Breidablik Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Yay, fekk MW2 for nokre dagar sidan. Vi får vel fiksa ein compo på HW-rekka? Jeg bestilte det igår, så jeg kan sikkert være med på noe om jeg liker spillet Eg veit ikkje kor lett det er å ikkje like det spelet. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Yay, fekk MW2 for nokre dagar sidan. Vi får vel fiksa ein compo på HW-rekka? Jeg bestilte det igår, så jeg kan sikkert være med på noe om jeg liker spillet Eg veit ikkje kor lett det er å ikkje like det spelet. Jeg likte i hvert fall COD 4, men jeg likte ikke å måtte ha drittoppløsning pga. sugent grafikkort og overdreven lagg Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Då er det på tide med nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Då er det på tide med nytt skjermkort. Ja, jeg kjøper KongKake's Asus Radeon HD4850 Matrix, så da kommer nok det rundt samme tidspunkt som MW2 osv Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 BF:BC2 jeg mente Sikkert ikke vanskelig å forstå Jeg blir med på alle moderne krigføringspill. Så regn med meg Lenke til kommentar
larsere Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vi får glede oss til BC2, 1943, Command & Conquer 4 +++ Masse bra spill som slippes før TG, lurer på om TG er tatt i betraktning i henhold til lanseringsdatoene ? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vi får glede oss til BC2, 1943, Command & Conquer 4 +++Masse bra spill som slippes før TG, lurer på om TG er tatt i betraktning i henhold til lanseringsdatoene ? Tviler på at de store spillprodusentene bevist releaser spill før TG. Men ikke vet jeg. Noen som forøvrig vet om det har kommet noen datoer for når seating starter? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Om det ikke er kommet info på gathering.org enda, er det ikke noe info man kan stole på. Med mindre noen av de som jobber crew har lyst til å kanskje plumpe ut med noe? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Lenge siden jeg har skrevet her nå! Muk er dagens pokèmon! Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Om det ikke er kommet info på gathering.org enda, er det ikke noe info man kan stole på. Med mindre noen av de som jobber crew har lyst til å kanskje plumpe ut med noe? hmm? I tråd med årets tema ("Submerged") vil alle få utdelt hver sin lilleboble de kan bo i under partyet." Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Lenge siden jeg har skrevet her nå! Muk er dagens pokèmon! Etter at de laget så uendelig mange nye pokèmon, var det ikke noe gøy lenger Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 satt meh i vente kø for billetter jeg...håper jeg klarer å få tak i noen.....fant ut jeg ikke kalrer meg uten tg..hihi *krysse fingrer,tær og alt annet* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 satt meh i vente kø for billetter jeg...håper jeg klarer å få tak i noen.....fant ut jeg ikke kalrer meg uten tg..hihi *krysse fingrer,tær og alt annet* Lykke til da Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har TG kommet med noen offisiell uttalelse på at det blir Gbit nettverk i år? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har TG kommet med noen offisiell uttalelse på at det blir Gbit nettverk i år? Synes da huske at det skrev det på hjemmesiden i fjor. Skulle kjøpe switcher for 500 000kr eller noe. Men om dette er ofisielt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har TG kommet med noen offisiell uttalelse på at det blir Gbit nettverk i år? Synes da huske at det skrev det på hjemmesiden i fjor. Skulle kjøpe switcher for 500 000kr eller noe. Men om dette er ofisielt vet jeg ikke. Meinar og ha lest eit dokument der det står krav til utstyret for dei som kan legge inn anbud. Fann det ikkje i farten men meinar eg fann det på gathering.org ein plass.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Husker og ha lest noe av det samme jeg også. 1 søk på google og se hva jeg fant: http://www.gathering.org/tg09/no/news/22/5...people-in-2010/ Endret 28. januar 2010 av Petter Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Styret i KANDU kan med glede informere om at de nå starter å se etter leverandører av gigabit nettverksutstyr. Deres mål er at The Gathering skal ha gigabitnettverk til deltakerne innen 2010. Det er satt av minst en halv million kroner til innkjøpet. Ingenting er altså bekreftet, men det er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Np uansett, Tøsa mi skal ha med SW <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Np uansett, Tøsa mi skal ha med SW <3 Det er planen ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå